heb er tijd overna gedacht of ik dit topic zou openen, Toch gedaan
14 juni vlieg ik naar roemenie samen met een team dierenartsen/assistenten verzorgers ect.
Sommige zullen nog wel topics herinneren dat mijn ouders een stichting voor dierenwelzijn hebben.
Ze staan wereldwijd bekend om hun sterrilisatie castratie projecten.
Op het moment is het team in libanon en vliegt van daar uit naar Roemenie voor 2 week!
In roemenie gaan wij een groot asiel te hulp staan bij het steriliseren en castreren van hun dieren en kijken hoe we meerdere problemen daar kunnen helpen oplossen.
Wij zijn te hulp gevraagd door GOZH, Geef Om Zwerfhonden.
Zij helpen deze asiel al een tijd door voer en andere producten op te sturen en educatie in omliggende omgeving te geven.
Wij doen behalve Sterrilisatie en Castratie projecten nog veel meer als je dat zou willen weten kan je altijd een PB'tje sturen

Ik wil hier, Als jullie dat leuk vinden een beetje bijhouden hoe alles daar gaat.
En nu maar hopen dat wij daar internet hebben.
Dit wordt de eerste keer dat ik meega als dierverzorger dus ben heel benieuwd, Ben natuurlijk in dit wereldje opgegroeid maar nu ik 18 ben geweest mag ik ook mee om te helpen en vooral om te leren!!
Als ik daar geen internet heb zal ik alles bijhouden en het 30 juni (ben ik weer terug) allemaal vertellen en laten zien.
Willen jullie ook weten hoe het ze op het moment in Zuid-Libanon afgaat?
dat kan je hier vinden: https://www.facebook.com/groups/animedics/
Daar zullen ook foto's geplaatst worden uit roemenie