Couchsurfing!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Babeth

Couchsurfing!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-13 08:16

Hoi allemaal!

Ik kon hier geen topic over vinden, dus het leek me wel leuk om er een topic van te maken!
Zijn er hier mensen die lid zijn bij couchsurfing.org?

Voor de mensen die het niet kennen, couchsurfing is een community waar je voor een korte tijd bij mensen in hun huis kunt verblijven tijdens een vakantie of doorreis. Dit kost je helemaal niks en je ontmoet de meest leuke mensen! Ook kun je gewoon mensen zoeken om een drankje mee te doen, het is veel meer dan alleen een gratis slaapplek!

Ik vroeg me af of er bokkers zijn die hier ook aan mee doen? Zo ja, wat zijn je ervaringen?
Ik zit op dit moment in Australie voor een jaar en heb tot nu toe alleen nog maar gesurft, ik heb nog geen hostel gezien! Ik heb al heel veel prachtige mensen ontmoet en dit is voor mij echt een veel leukere manier van reizen ipv een hostel of hotel.

Groetjes!

Jiwa

Re: Couchsurfing!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 13:11

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-13 14:26

Haha thanks! Ik heb heel die topics niet gezien. :D

Ik zit nu pas 2 maanden in aussie en heb alleen maar gesurft tot nu toe. 1 dag in een hotel gezeten, maar die was betaald door een vriendelijke vrouw waar ik mee gelift had.

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 14:54

Bevalt dat goed? Ik wil er ook naar gaan kijken voor deze zomer.

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 16:22

Ik heb hier in Bali ook wel eens wat couchsurfers ontmoet. Ik kende het eerst helemaal niet, totdat ik eentje tegenkwam, blijkt dat de hele buurt hier erop zit :P.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 22:22

Ik wil het van de zomer uitproberen, dus ik ben heel benieuwd naar de ervaringen van Bokkers. Een klasgenoot van mij heeft iig goede ervaringen met couchsurfing.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 22:31

Ik ben er lid van, samen met een hele goede vriend. Tot nu toe 1 rare surfer gehad die kruimels in zijn laptop achterliet en nogal vies was, gewoon niet opgeruimd. Die is weggestuurd.

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 15:35

Topic stiekem toch omhoog aan het halen :P

Ik ga in oktober naar Australie en wil ook gaan couchsurfen. Lijkt me een geweldige ervaring!

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-13 15:41

Ik denk dat maar weinig bokkers er ervaring mee hebben :p

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 07:56

Ik! Ben nu in de usa en daar werkt het top! Nog gen hostel gezien (en dat is maar goed ook, want dat kan ik niet betalen haha) ik zuid amerika werkte het van geen kanten. Mensen reageerden niet of pas als ik al weet weg was. Ik kreeg wel veel berichten dat ze wel plek hadden, maar helaas was dat de verkeerde plek (berichten gestuurd op basis van de stad die couchsurfing geeft op "laatste inlog plaats", zodat men zag in welk land ik was). Je ontmoet zo ontzettend veel leuke mensen! Helaas bij ons thuis geen surfers, het dorpje is te klein en niemand wil er komen :(

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-13 07:59

Ik heb zelf ook nog geen surfers over de vloer gehad, want ik kende het concept toen nog niet haha. Toen ik me aanmeldde ging ik zelf net op reis, dus nog geen kans gehad om te hosten. Maar ik ben het zeker weten wel van plan!