In juli ga ik naar nieuw zeeland!!!
de sportlessen die ik geef (body jam, body combat en sh bam) worden daar opgenomen en bedacht, dit is dus HET walhalla voor les mills freaks als ik!!
Ik heb nog nooit gevlogen en na de aanslagen van 9/11 (wat heel veel indruk op me heeft achtergelaten) zei ik ook dat ik dat noooooit ging doen! Maar nu er iemand heen gaat (die op de dvd komt) die ik goed ken, dacht ik WAAROM niet?! Het is al jaren een droom, misschien klinkt het in jullie ogen raar, maar voor mij is het iets alsof je je favoriete artiest gaat ontmoeten en bij een concert back stage mag kijken!!
Uiteraard ga ik niet alleen maar als een gek sporten (natuurlijk wel veel
) ik wil ook wat zien van het land!!! Wie is er wel eens geweest en zegt.... Daar MOET je heen.....We zitten in Auckland, en het dorp van de hobbits (lord of the rings) staat op mn verlanglijstje, maar nog meer ideeen????
En nog tips voor het vliegen???
Ik vloog met Qantas met een overstap in London en Singapore. Het is een luxe maatschappij vind ik en we vlogen met de nieuwe A380 dus een heel groot en luxe toestel. Op die lange vluchten heb je sowieso je eigen schermpje in de hoofdsteun voor je, dus je kunt de tijd doden met muziek luisteren, films en series kijken, vlieginfo in de gaten houden etc. Let erop dat je om het uur even een rondje door het toestel loopt voor een goede doorbloeding in je benen. Dit had ik op de terugweg niet gedaan en kwam echt met olifantenenkels uit het vliegtuig, heel eng. Verder hadden wij vaak en echt heerlijk eten, dus daarmee kom je de tijd ook wel door haha. 
. Ik ben alleen een heel klein beetje bang dat je pech hebt met het weer, het wordt hier winter en regent veel. Dus neem sowieso een goede regenjas mee. Hebben jullie beschikking over een auto? Er zijn namelijk genoeg treks rond Auckland die je ook kunt lopen en de moeite waard zijn. Waar houden jullie van? Zoals eerder genoemd is Rotorua een erg leuk stadje om heen te gaan, er is veel te doen voor toeristen. Zo heb je er de Zorb (
geef je ook les???
ik zou graag wat meer info over die treks in en om auckland horen, misschien een site met. Meer info??? Wat leuk dat je naar nieuw zeeland bent verhuisd, maar ben je getrouwd of heb jij of je man zo'n bijzonder beroep??? Ik heb gehoord van iemand die wil emigreren dat het echt moeilijk is om daarbinnen te komen!! (Zouden ze ook in nl moeten doen 
Maar je krijgt regelmatig eten en je hebt je videoscherm dus je kunt films en series kijken en muziek luisteren