Luxe Suite/hotelkamer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Brievenbus

Luxe Suite/hotelkamer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 20:28

Hallo! :wave:

Mijn vriend en ik willen voor een bijzondere gelegenheid een superluxe suite/hotelkamer. <3 Ik zou graag eentje met zo'n rond bubbelbad willen en natuurlijk een lekker bed :o We wonen in NH, Beverwijk.

Wie o wie weet hier redelijk in de buurt (iig in NH) een goed luxe hotel, kosten maken niet uit.
Ik zat zelf te denken aan van de Valk, Akersloot, heeft iemand hier misschien info over? :)

Ik hoor het graag!

Ruby1995

Re: Luxe Suite/hotelkamer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 20:59

Kijk hier eens: http://zuiderduin.nl/
Weet niet of er iets is wat je zoekt, maar echt een super hotel, lekker eten en mooi hotel. Echt een heerlijk dorpje. En niet ver van je vandaan.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:01

Van der Valk Akersloot zou mijn keuze niet zijn... een oudere locatie, aan de snelweg en vroeger kon je er kamers per uur huren.Van der Valk heeft hotels in het middenklasse segment.

Als je toch geen budget hebt, kijk eens naar:
The Toren, Bilderberg Garden, Hotel Vondel (alledrie in Amsterdam).

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:04

bookings heeft alle luxe hotels allemaal netjes op een rijtje.

Je kunt selecteren op het aantal sterren, steden, liggen etc.

De prijs is daar ook het meest gunstig en wellicht kun je wat je bespaard investeren in een romantisch etentje?

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 21:11

Iel Mootje, per uur, dat wist ik niet :n Op inet zien de kamers er zo mooi uit... Hotel Zuiderduin vind ik er een beetje simpel uitzien.. Ik wil iets speciaals, sorry :o Vind het erg belangrijk dat er een rond bad bij zit...

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:14

Waarom per se rond dan? := Ik lees even mee, lijkt me ook wel leuk, eens een luxe suit :D

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:16

Helaas niet in NH, maar ik wil je deze toch echt écht aanbevelen;

http://www.dekoperenhoogte.nl/

Mijn man en ik zijn hier geweest, alle kamers hebben een stoomcabine en een MEGAgroot bubbelbad (konden er wel met 4 man in en water tot je nek, haha).
Bed was enorm groot en het uitzicht geweldig, over een meer met een platform voor helicopters.
De kamer was even groot dan onze eigen beneden-verdieping (middenslag rijtjeshuis)
Het restaurant zit helemaal bovenin de toren en draait heel langzaam rond.
Het hotel is ronduit zeer luxe te noemen.
Mijn man heeft mij hier ook ten huwelijk gevraagd.

Ook zijn we kort geleden bij Duin en kruidberg geweest, een kasteeltje, erg charmant.
http://www.duin-kruidberg.nl/

Dit zit in Sandbeek, dus NH.
Ook heel erg leuk, prachtige kamer en zeer goed gegeten in DenK. Het andere restaurant heeft zelfs een Michelin-ster (vrienden van Jacob).
Ook een aanrader!
Laatst bijgewerkt door Storm op 04-06-13 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:17

Bij luxe dacht jij aan een rond bad en vd Valk?? Dan hebben wij toch een heel ander idee van klasse :=
Laatst bijgewerkt door Anoeska op 04-06-13 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:18

Vivian__ schreef:
Iel Mootje, per uur, dat wist ik niet :n Op inet zien de kamers er zo mooi uit... Hotel Zuiderduin vind ik er een beetje simpel uitzien.. Ik wil iets speciaals, sorry :o Vind het erg belangrijk dat er een rond bad bij zit...

Is absoluut niet simpel, is ook een van het grootste hotel van nederland, ben er zelf ook een x geweest en in Egmond zelf zo vaak. Ik zelf zou het wel weten, die bedden liggen echt lekker en netjes schoon ha,ha.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:21

De koperen hoogte is inderdaad een absolute aanrader. Ben er met mijn vent ook geweest en naast dat het TOP kamers daar zijn is het eten ook onwijs TOP daar.

Van der Valk hotels vind ik nou niet bepaald luxe eruit zien w.b.t. kamers :o.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:21

Anoeska schreef:
Bij luze dacht jij aan een rond bad en vd Valk?? Dan hebben wij toch een heel ander idee van klasse :=

Hihi, me too.... daarom ook mijn aanbevelingen die toch in een ander segment zitten :D

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:22

In Utrecht heb je een van der valk hotel zitten wat redelijk luxe is. En duin en kruidberg is ook erg gaaf :j

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:29

Vivian__ schreef:

Zuiderduin heeft 4 kamers die gerenoveerd zijn, die zijn werkelijkwaar prachtig inclusief zo'n rond bubbelbad als wat jij zoekt.

Echter de rest van het hotel is verschrikkelijk.... Enorm kil, groots... De gewone kamers waren vies en klein, muren erg dun dus je kon de buren verstaan. Wij hebben ons destijds na de eerste nacht laten upgraden naar een gerenoveerde kamer...

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:34

Oh, daar hadden wij echt totaal geen last van gehad! En personen die ik ken ook niet.....

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:35

Ruby1995 schreef:
Oh, daar hadden wij echt totaal geen last van gehad! En personen die ik ken ook niet.....

Het is maar net wat je standaard is en wat je gewend bent. Aan de foto's te zien zou ik dan nog eerder naar de vd Valk toe gaan.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:38

Vind niet dat het er echt mee te maken met wat je gewend bent. Ik hou heel erg van schoon en netjes. Heb zelf best erg smetvrees. Maar wij hadden toen ook een kamer met zeezich geboekt en dat stond apart van de andere kamers. Maar ik had het prima naar mijn zin hoor..... Maar nou zijn wij ook niet mensen die een hele dag in een hotel blijven.

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:40

kooperen hoogte is idd +:)+
gelijk een heerlijk diner boeken en heb zelf in de kamer boven het restaurant geslapen, dat is de suite die volgens mij over de hele bovenverdieping gaat.
echt super luxe, wel bubbels maar geen ronde overigens maar wel een waar je heeeeel makkelijk met z'n tweeen in past :D

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 21:40

Oke, dank jullie :j Geen vd valk dus :D Ennn dat ronde bad... tja... dat is gewoon iets wat ik associeer met een super romantische nacht oke.. :o

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:55

Vivian__ schreef:
Oke, dank jullie :j Geen vd valk dus :D Ennn dat ronde bad... tja... dat is gewoon iets wat ik associeer met een super romantische nacht oke.. :o

Haha veel plezier :D :D

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:56

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 22:09

Oehh ik zat idd toevallig net te kijken naar Reehorst <3

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 22:19

vd Valk is zo slecht nog niet, die hebben de laatste jaren erg hun best gedaan om de boel een beetje te upgraden. Persoonlijk, als ik de keus had zou ik 10x liever in vdValk Akersloot zitten dan Zuiderduin, vreselijk vond ik dat. Kaal en geen enkele sfeer.

Maar je hebt vast leuke hotelletjes in de omgeving zitten waar je terecht kan. Amsterdam heeft zeker een aantal super luxe hotels. Met de trein ben je er zo.

Of als je wat aparts wil, hotel Inntel in Zaandam, het hotel met allemaal zaanse geveltjes pal naast het station, die hebben een aantal luxe suites met alles erop en eraan.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 22:54

Nou van der Valk is echt niet zo slecht hoor, wij hebben met oud en nieuw in een suite gezeten in van der valk Vianen en dat was echt een super fijne/mooie/ruime suite. En je zult vast nog wel baas bovenbaas hebben maar dit was nog goed betaalbaar :j

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 23:35

LZP -> BEU

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 23:45

V/d Valk Akersloot is inderdaad helemaal niet verkeerd hoor. Qua locatie zou het niets voor mij zijn, maar verder is het prima. Ik heb er alleen nooit gelogeerd.