Ik keek vanochtend op de kalender en tot mijn schrik was het al 1 juni. Time flies when you're having fun, laten we maar zeggen.
Juli is mijn vakantiemaand en ik had geplant om zo'n 3 á 4 weken te gaan reizen. Het punt is echter dat ik nog geen reismaatje heb. Dus bij deze de vraag: Wie gaat er mee?
Wat is het plan?
[*] 3 á 4 weken reizen
[*] Oost Europa richting Hongarije, Bulgarije, Roemenië
[*] Interrailen
[*] Mensen ontmoeten
[*] Cultuur snuiven
[*] Couch surfing
[*] Backpacken
Ik ben echter vrij flexibel en qua locatie staat nog niks vast. Als je met een goed plan komt, zou ik zelfs naar Alaska vliegen

Wie ben ik?
[*] Meisje
[*] 19 jaar
[*] Eerste jaars studente in Wageningen
[*] Avontuurlijk
Ik heb niet zo'n zin om al mijn persoonlijke informatie op internet te zetten, maar voor meer info mag je altijd PB'en
Wat zoek ik?
Ik zoek iemand die open-minded en flexibel is. Iemand die van reizen houdt en niet bang is voor het onbekende. Qua leeftijd zoek ik wel iemand die bij me in de buurt komt. Verder stel ik eigenlijk geen eisen, behalve dat ik een klik toch wel belangrijk vind. En verder weet ik dat 3 á 4 weken vrij lang zijn om met een onbekende op reis te gaan, maar we kunnen ook samen starten en op den duur ons eigen weg gaan. Als je reist ben je nooit alleen.
Ben je geïnteresseerd of heb je vragen? Reageer hieronder of stuur me een PB'tje.
Ik hoor graag van je