Gezocht: leuk restaurant in Leuven (groep 12 personen)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Gezocht: leuk restaurant in Leuven (groep 12 personen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-13 12:51

Over 3 weken ga ik met een groep van 12 meiden een weekend naar Leuven. Omdat we met zo'n grote groep zijn willen we sowieso voor de vrijdag waarop we in Leuven aankomen alvast een restaurant reserveren. Ik heb al wat op internet rondgekeken, maar tips zijn nog steeds welkom :)! Wie weet een leuk restaurant (in het centrum) in Leuven waar wij met een grote groep gezellig kunnen eten voor een normale prijs?

Many

Re: Gezocht: leuk restaurant in Leuven (groep 12 personen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 13:32

Ik ben toevallig twee weken geleden een weekend in Leuven geweest, en wij hebben echt heerlijk gegeten bij Pepe Nero, een Italiaans restaurant in de Muntstraat. Heerlijk eten, hele nette en correcte bediening en gewoon normaal geprijsd. Wij vonden het een aanrader!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 19:43

In de Muntstraat zitten inderdaad alle gezellige restaurantjes, op de Grote en Oude Markt zijn er ook wel een paar. Wat wil je graag? Italiaans? Chinees? Of gewone keuken?

Nova3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 15:23

Wij gaan ook regelmatig eten in Leuven. Al veel geprobeerd, maar we gaan heeeel vaak hier naartoe: http://www.elsombrero.be/.

Is er echt heel gezellig, heel lekker en er staan ook veel diverse dingen op het menu!
Mmmm, krijg er al honger van :D

Love_Mirra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 15:24

Thai House is ook lekker, goed geprijsd en fijne bediening. Zowel pikant als niet pikant, rund, kip, vegetarisch,... :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 15:35

Thai House vind ik wel niet het meest gezellige restaurant om echt te tafelen. Het is meer fast food, even zitten en tussen colleges door eten en weer weg.

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 15:41

Wat Yasmine zegt...
Er zijn heel veel leuke restaurants in Leuven: Nour El Kamar, Kalypta, Cocoon, de Nachtuil,...zijn mijn favorieten, maar er zijn er nog zoveel anderen. Wat is jullie voorkeur qua eten?
En met 12 kan het op sommige plaatsen mss wel krap worden (Nour el Kamar valt hierdoor al af, vrees ik)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-13 16:14

Bedankt voor alle tips alvast! Ik ga er vanavond even goed voor zitten en de restaurants opzoeken :)
Vind het lastig om namens een hele groep een voorkeur uit te spreken :D Er zijn wel wat kleine wensen; dat er tussen vis/vlees/vegetarisch gekozen kan worden, maar qua keuken niet echt een voorkeur.