Toffe zomer ideeën

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Avonturier

Toffe zomer ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-13 01:15

Dag bokkers,

Ik heb jullie hulp nodig. Ik heb vrij lang met het idee in mijn hoofd gezeten om deze zomer een stage in Argentinië te doen, maar ik weet niet zo zeker meer of ik dat wel wil. Vandaar dat ik vraag om ideeën hoe ik mijn zomer kan invullen. Hebben jullie iets heel tofs gedaan wat aan te raden is? Weten jullie gave programma's ergens? Het mag van alles zijn, ik sta voor heel veel open. Ik kan goedkoop vliegen dus ver weg is geen punt, ik heb echter geen duizenden euro's om ter plekke te besteden. Ik ben een eerstejaars student, en heb maximaal 8 weken in juli/augustus. Ik ben heel benieuwd wat er komt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 01:21

Waarom zou je een programma volgen? Dat is wat in tegenstrijd met je naam. :D

Thailand, India en Mexico bv zijn heel goedkoop dus als je goedkoop kan vliegen.. Koop desnoods een lonely planet, boek een hostel voor de eerste 3 dagen en reis dan verder vanaf daar.

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-13 01:30

Haha, een programma niet in de zin van een georganiseerde reis, daar ben ik inderdaad niet zo van, maar een summerschool oid ben ik misschien nog wel voor in. Of een vrijwilligerswerk iets ofzo.
Maar goede optie. Mooi goedkoop land uitzoeken en daar rondtrekken, klinkt aanlokkelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 01:40

Voor vrijwilligerswerk kan je evt nog rondkijken op workaway.info, als het via een organisatie gaat dan ben je helaas al snel duizenden euro's kwijt om te mogen werken. :+

Mijn vriend heeft bv in Mexico rondgereisd voor heel weinig geld, hij werkte bar shifts in hostels en dan mocht hij daar voor niks slapen. Dat kan je ook nog altijd proberen :) Hij deed ook veel liften, maar dat zou ik persoonlijk niet aandurven als je alleen bent. :+

CarolineCF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 07:54