Zijn er mensen die dit ook al eens hebben gehad?
Oh ik pin bij automaten die maestro accepteren, heb 3 verschillende banken geprobeerd en de helpdesk van rabobank snapt er ook niks van...
. Dit is niet goed voor je stresslevel, haha Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Dit is niet goed voor je stresslevel, haha
Niet goed voor je zenuwen in ieder geval
ano0uk schreef:Ik heb een ING pas. Deze deed het ook opeens niet meer. Automaat spuugde hem terug. Bleek later dat ik een nieuwe pas met IBAN code heb ontvangen en mijn oude het automatisch niet meer deed..
Shadow0 schreef:Ibbel, ik weet niet hoe 'gewoon' dat is in Schotland. Hier in Nederland maken ze het vrij lastig om geld aan de balie op te nemen (dat is lang niet op alle locaties mogelijk vziw), en ik weet niet hoe dikbezaaid de bankkantoren uberhaupt zijn in Schotland.
...
Staat ook wel op het plaatje maar ja... Deaglán schreef:ano0uk schreef:Ik heb een ING pas. Deze deed het ook opeens niet meer. Automaat spuugde hem terug. Bleek later dat ik een nieuwe pas met IBAN code heb ontvangen en mijn oude het automatisch niet meer deed..
In dat geval moet je toch al een keer de nieuwe pas gebruikt hebben of zou de oude kaart al verlopen moeten zijn, toch??
Dat bericht kreeg ik iig bij mijn nieuwe pas.