ZeSteigert schreef:Heb ik ook al op gezocht :p
En voor de KLM moet je bijvoorbeeld een getekende brief meehebben van je ouders, en ze laten je alleen achter bij de mensen met je 1000x gebeld hebt en zij ook etc. en dan heb ik wel zo iets van ja jongens ik ben 15,5 als ik ergens ga en geen 5,5...
En het punt met niet rechtstreekse vluchten is ook heel vaak dat ze een nacht wachten zijn. En dát mag ik echt niet, en dat wil ik ook helemaal niet. Een nacht in mijn eentje in New York. Nee bedankt..
Voor de nacht kun je een hotel boeken op de vluchthaven, ga je dus niet door de douane en blijf je in de tax-free zone, lekker tukken en de volgende ochtend gedouched je laatste stukje reizen!
Maar ik snap dat je daar niet zoveel zin in hebt. Het is wel zo dat KLM zo doorgaans heel erg veel duurder is dan de concurrenten en een nachtje hotel makkelijk uitkan.. Welke data vlieg je?
edit, even gekeken voor een willekeurige vlucht in juli, prijsverschil is maar 300 euro en dan moet je bij de goedkoopste 2 keer overstappen. Dan zou ik zeker via klm reizen! Een tip, boek een comfort stoel kost je 50 per vlucht extra maar dan zit je veel ruimer! Helemaal als je lange benen hebt is dat erg fijn!
Laatst bijgewerkt door troi op 13-05-13 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt