Spoordeelwinkel , de hele dag?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Spoordeelwinkel , de hele dag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:40

Ik kan het trein topic even niet vinden , voor moedersdag heb ik in de spoordeelwinkel een dagje Arnhem gekocht , moet nieuwe schoenen en 20 euro voor een retour is niks (meer keuze en lekker een bakje koffie doen , zat er bij in :') ). Ik vroeg me af tot hoelaat we terugkunnen of is het de hele dag?

We zijn 11;00 in Arnhem en hebben ruim tijd! En het centrum is dichtbij het station toch? , ben ooit 1 keer daar geweest en heb geen idee hoe en wat , misschien nog een tripje burgers zoo want om 3 a 4 uur zijn we wel uitgekeken en ik geloof dat de dierentuin tot 7 uur open is :)

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 10:04

Zie website bij de aanbieding:
•Deze aanbieding bevat een NS e-ticket Dagretour naar Arnhem, geldig op maandag t/m vrijdag na 9.00 uur, in het weekend de hele dag

Maar denk jij echt dat je na een dag winkelen van 11 tot 3 à 4 uur nog puf hebt om ook nog eens 3-4 uur door Burger's te lopen? Respect... :wow:

Anoniem

Re: Spoordeelwinkel , de hele dag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 15:25

Haha ik kan heel wat hebben , pas al ik weer thuis ben kak ik compleet in. Onze spullen kunnen we bij de receptie kwijt dat wisten we al , oh was vast moe dan kunnen we lekker onze gang gaan! :P