Uiteindelijk zijn we er uit. De vakantie dit jaar zal gaan naar Turkije. Nu zijn we een beetje aan het kijken naar hotels en er is zoveel keus dat we geen idee hebben wat nu een leuk hotel is. Het hotel moet aan een eis voldoen. Ultra all inclusive. Verder maakt het ons niet zoveel uit, plaats maakt ook niet uit.
Iemand hier die ervaringen heeft met goede hotels zodat het makkelijker kiezen wordt? Heb uiteraard al gekeken op Zoover etc. maar er zijn veel hotels met goede recensies.
Nadir
Geplaatst: 12-05-13 19:31
Voor ultra all-incluisive zou ik als ik jou was kijken naar een hotel in Lara. Qua hotels is het onderling niet zo heel verschillend, kijk gewoon wat je aanspreekt en naar de prijs.
Ik ben een paar jaar geleden naar de Titanic geweest (Antalya geloof ik) Als je ultra all inclusive wil is dat wel een goede optie Lekker veel zwembaden, aardig personeel en prima eten!
Absoluut Side Star Beach in Side. Ben er net van terug en het is echt heerlijk!
playboysches
Geplaatst: 13-05-13 13:50
Delphin Diva Hotel in Antalya, super Ultra all inclusive met verschillende restaurants, zwembaden enz. Van het zwembad loop je zo het strand op. Op loopafstand zit nog een Delphin hotel, daar kan je ook van alle faciliteiten gebruik maken, zwembaden, eten enz.
Heb zelf een jaar in Turkije gewoond (naast Alanya) en dit is toch echt wel het mooiste hotel wat ik daar gezien heb, ben er zelf ook een paar dagen geweest.
Verder zou ik niet in het hoogseizoen in het centrum van Alanya gaan zitten, dat is echt super druk dan.
Alanya ben ik al eens geweest dus denk dat we nu voor een andere plaats gaan. Qua budget willen we best ver gaan als het echt een goed hotel is. Delphin Diva had ik al bekeken. Die zag er heel goed uit. Dat hotel in Side is volgens mij niet ultra all in, of ben ik zo scheel aan het kijken?
Ik weet niet wat jij onder ultra all in verstaat maar ik heb de hele dag gegeten en gedronken zonder dat ik ook maar iets hoefde te betalen. Dit hotel komt trouwens ook super uit de reviews.
secricible
Geplaatst: 13-05-13 22:14
Anne_26 schreef:
Ik ben een paar jaar geleden naar de Titanic geweest (Antalya geloof ik) Als je ultra all inclusive wil is dat wel een goede optie Lekker veel zwembaden, aardig personeel en prima eten!
Wij zijn naar larespark gegaan, die ligt ernaast. Was ook goed!