Bergerac, frankrijk, iemand ervaring?.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

troi

Bergerac, frankrijk, iemand ervaring?.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 21:17

Op zoek naar een leuke vakantie bestemming voor deze zomer voor mijn gezin ontdekte ik dat ryanair erg goedkoop vliegt op bergerac.
Qua klimaat lijkt het me ideaal en de omgeving lijkt me ook heel mooi, maar verder heb ik geen idee of daar leuke vakantie parken etc zijn die ook erg geschikt zijn voor jonge kinderen. Al googlend kom ik op zich leuke dingen tegen in de regio maar ja alle websites beloven natuurlijk gouden bergen maar vertellen er niet bij wat de minpunten zijn. Ik hoop dat er mensen hier zijn die ervaring hebben met de regio en me tips kunnen geven!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 23:47

Ik ben eens op bergerac gevolgen en toen door naar een boerderij voor vrijwilligerswerk maar dat was een flop en na 2 weken reed ik terug met iemand , maar het zag er prachtig uit vanuit de lucht. Echt een wijnstreek en meer kan ik je niet zegggen , wel moet er bij het dorp waar ik zat op een half uur een weekmarkt op vrijdag zijn... (perigeux?) Sorry weet ook niet meer maar het weer was goed en de omgeving is echt schitterend!

Enne ik geloof dat Geerke ook in die streken woont...

troi

Re: Bergerac, frankrijk, iemand ervaring?.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-13 21:28

Bedankt!

manzano

Re: Bergerac, frankrijk, iemand ervaring?.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 15:16

Dordogne is zeker een heel mooi gebied. Wij gingen er vroeger vaak heen op vakantie.
Kastelen, grotten, varen op de rivier........ altijd leuk met kinderen (weet niet welke leeftijd ze zijn?).

Vakantieparken kan ik weinig over zeggen. Wij gingen altijd naar campings. Maar denk dat je met zoover/tripadvisor snel genoeg meer weet.