Vakantie crisis, wie helpt ons?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

liefmeisje15

Vakantie crisis, wie helpt ons?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 20:15

Hallo,

In de zomervakantie willen mijn vriend en ik (19 en 23 jaar) weer op vakantie. We weten alleen nog niet goed waar heen, vandaar dit topic.

Dit is wat wij willen:
- Luxe, All inclusive zon vakantie
- Vertrekperiode tussen 1-8-2013 / 16-8-2013
- Reisduur van 8 - 9 - 10 dagen
- Vlieg vakantie
- Hotel of appartement
- Prijs p.p. tot ongeveer €650,-
- Aan een zandstrand
- Bruisende omgeving, waar genoeg te doen is
- In de buurt leuk en betaalbaar kunnen shoppen

Spanje / Turkije / Malta / Cyprus / Portugal / Kroatië / Griekenland, in principe staan wij overal voor open als het maar (voor groot en deels) aan de bovenstaande eisen voldoet.

Ik hoop dat jullie, jullie ervaringen met ons willen delen, dus:
Waar jullie zijn geweest, wat er in de buurt was te doen en hoever het van het hotel was, wat jullie gedaan hebben, hoe jullie het ervaren hebben enz. :-)
Laatst bijgewerkt door liefmeisje15 op 10-05-13 20:37, in het totaal 2 keer bewerkt

Kimbers

Re: Vakantie crisis, wie helpt ons?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 20:19

Turkije is het goedkoopste om heen te gaan. ga eens bij een reisbureau langs. Daar kun je je eisen vertellen en zij zoeken uit wat je er voor kunt krijgen. Is de makkelijkste weg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 20:20

Kijk eens op travelta.nl tunesie of turkije is denk ik het voordeligst.

liefmeisje15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 20:32

Ik surf mij helemaal suf op het internet, qua hotel weten wij wel wat wij willen, maar ik hoop via dit topic persoonlijke ervaringen te horen, daar kan een reisbureau ons niet mee helpen.
Waar jullie zelf zijn geweest, wat er in de buurt was, wat jullie gedaan hebben, hoe jullie het ervaren hebben enz. :-)

Turkije zijn wij vorig jaar ook geweest (Alanya), qua hotel, plek, shoppen, prijs zeer goed bevallen! Alleen geen lekker zandstrand, en dat is wat wij dit jaar wel graag willen.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 20:35

algarve portugal, is erg mooi daar, mooie stranden en genoeg te doen bijv in albufera

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 20:36

Mallorca, lekker goedkoop en een schitterend eiland. Goed stappen in El Alrenal en genoeg te doen en te zien!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 20:37

Mallorca :j bijvoorbeeld bij Palma maar ook bij Alcudia zit je leuk :)

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 20:40

Joolien schreef:
Mallorca, lekker goedkoop en een schitterend eiland. Goed stappen in El Alrenal en genoeg te doen en te zien!!

Was idd prima, alleen El Arenal vond ik best lelijk :o Aan de andere kant van het eiland was het wel super mooi, maar dat is mijn bescheiden mening.. discotheek BCM was wel lache, met de shows :+
Laatst bijgewerkt door Pieter25 op 10-05-13 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt

liefmeisje15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 20:41

Mallorca zaten we zelf inderdaad ook aan te denken! :-) Hebben jullie ook een hotel dat jullie aanraden? Iemand ook ervaringen met Ibiza?

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 20:43

:x
Laatst bijgewerkt door Pieter25 op 10-05-13 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 20:44

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 20:45

Hangt er vanaf hoe luxe je wil, ik zat all inclusive in Alcudia, in hotel ehm.. ROC Boccaccio.

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 20:45

Al eens op vakantieveiling.nl gekeken?
Collega heeft zo al eens leuke vakanties kunnen scoren voor weinig geld.

liefmeisje15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 20:55

Joolien schreef:
Hotel bijv:
http://www.booking.com/hotel/es/hostal- ... bc2fba82X3

Met tickets bijv:
https://www.bookryanair.com/SkySales/bo ... -nl#Select

Ik heb zelf hier gezeten maar dat is aan de andere kant van het eiland van waar je kunt stappen.
Wel een heel leuk plaatsje, genoeg te doen en een mooi strand. Hotel is basic maar prima.
http://www.booking.com/hotel/es/horitzo ... fea;dcid=1

EDIT: Crap dat is in het hoofdseizoen een stuk duurder, wij betaalden vorig jaar slechts €311.- voor een week.

Lekker goedkoop! Ik heb als alles mee zit, begin/halverwege juni al vakantie, mijn vriend helaas pas 1 augustus. In juni is een stuk goedkoper. Moet zeggen dat ik booking.com vrij duur vind in vergelijking met sunweb waar ik op zit rond te neuzen op dit moment.

Is het shoppen in Spanje net zoals in Turkije? Waar je leuke tassen/sjaals enz. van Louis Vuitton/Burberry kunt scoren, horloges van D&G en Rolex voor €20,-? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 20:58

Booking is vols mij de goedkoopste, tenminste ik heb t nooit goedkoper gevonden := Je moet ook even goed de voorwaarden in de gaten houden. Zit ontbijt wel bij de prijs, hoe is de beoordeling, heb je wel een privebadkamer(als je dat wilt, gedeelde badkamer is vaak wel goedkoper), anuleringsverzekering of niet.
En doe lekker alleen ontbijt, eigenlijk overal waar je heen gaat op vakantie want eten bij de lokale restaurants is zo leuk!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-05-13 20:59, in het totaal 2 keer bewerkt

liefmeisje15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 20:58

Sassy schreef:
Al eens op vakantieveiling.nl gekeken?
Collega heeft zo al eens leuke vakanties kunnen scoren voor weinig geld.

Heb ik een tijdje terug op gekeken, de bonnen voor zonvakanties zijn niet geldig in het hoogseizoen, tenminste toen niet. :(

liefmeisje15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 21:02

Joolien schreef:
Booking is vols mij de goedkoopste, tenminste ik heb t nooit goedkoper gevonden := Je moet ook even goed de voorwaarden in de gaten houden. Zit ontbijt wel bij de prijs, hoe is de beoordeling, heb je wel een privebadkamer(als je dat wilt, gedeelde badkamer is vaak wel goedkoper).
En doe lekker alleen ontbijt, eigenlijk overal waar je heen gaat op vakantie want eten bij de lokale restaurants is zo leuk!

Wij hebben vorig jaar in Alanya een Ultra all-inclusive vakantie gehad, beviel echt prima. Maar dat was ook een groot resort met privé strand en een eigen strand tent waar we toen ook de hele tijd door konden drinken en eten. :j