Wat is er allemaal te doen op Corfu?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Weissjee

Wat is er allemaal te doen op Corfu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-13 17:06

Hoihoi!

Mijn moeder en ik zijn aan het kijken voor eeen vakantie. Eind mei, twee weken :D. Nu kwamen wij een hele goedkope vakantie tegen op Corfu, in Agios Loannes(?). Maar mijn vraag is wat is er allemaal te doen op
Corfu?
Eerder zijn we regelmatig naar Turkije geweest, en daar lagen we overdag aan het strand/zwembad en 's avonds lekker shoppen of door de stad slenteren ;). Is er ook de mogelijkheid voor jeepsafaris of boottochten, en natuurlijk kan je er ook paardrijden? :)

Alvast bedankt!

charissiej

Re: Wat is er allemaal te doen op Corfu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 14:53

Ik ben 3 jaar geleden op Corfu geweest, een heel mooi groen eiland, wel erg klein dus je hebt het vrij snel gezien. Wij hebben er inderdaad paardgereden, leuke rit (gevorderden, want anders stap je enkel)waar alleen mn vriend en ik (en de begeleider) mee was. Tussen de olijfbomen door, het waren uit mijn hoofd engelse mensen, maar ik heb het gevraagd via de reisleiding. Die hebben hun telefoonnummer toen gegeven. Verder hebben wij inderdaad een jeepsafari gedaan (erg mooi en leuk) en een bustour over het eiland, zo zie het kasteel van Princess Sissy enzo. Ook zijn er genoeg boottochten te doen hoor!

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 14:57

Ik heb 6 weken op corfu gewoond toen ik daar stage liep.
Huis van sissi is zeker een aanrader! Corfu-town (de hoofdstad) is ook erg leuk om een dagje heen te gaan.
Jammer dat je er niet met pasen was, dan had je het paasritueel kunnen zien, dat is helemaal geweldig!
Ook leuk om te kijken is cdr de corfu donkey rescue waar ezeltjes opgevangen worden.
Ik ben ook met een boot gaan varen waarin je zeg maar onderwater kon. Erg mooi om de onderwater wereld daar te zien!
Er is ook een groot waterpretpark.
Ik heb er zelf niet heel veel gedaan maar je kunt er volgens mij vanalles doen. Zou een reisgidsje kopen dan kun je daarin zien wat er zoal te doen is. Het eiland is niet heel groot en met een bustoer kun je dus een heleboel van het eiland zien.

Weissjee

Re: Wat is er allemaal te doen op Corfu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-13 20:13

Aaah bedankt voor de reacties :D! We hadden het gisteren al meteen geboekt. Van het waterpretpark wist ik al, ons hotel zit eraan vast en we mogen gratis naar binnen :).

Paardrijden had ik inderdaad al gevonden bij engelse mensen. Dus dat zal dezelfde dan wel zijn.,

Zoals ik hoor kunnen we ons er zeker wel vermaken!