Vanaf morgen ben ik in het bezit van een tentje en volgende week heb ik wat daagjes vrij. Ik ben hoognodig toe een paar daagjes eruit.
Nu wil ik graag kamperen bij de boer en op internet is er genoeg te vinden, maar ik ben eigenlijk op zoek naar leuke ervaringen, ervaringen waarvan je zegt: Dáár moet je geweest zijn of dat is leuk.
Ik heb weinig eisen, behalve dat mijn hond mee mag en mee moet. Die is momenteel geblesseerd, dus we gaan samen voor de rust.
Rijmaaran in Schoonoord is heel leuk, daar werk ik alle zomers, je zit echt naast het bos (boswachterij Sleenerzand) en tussen de paarden. Niet echt heel erg 'de boer' dus, maar wel het lekkere buitenleven. Hond mag mee.
Zelf ben ik vorig jaar met paard en wagen op pad geweest en toen ben ik op één boerencamping geweest, ben er maar een nachtje geweest en niet heel veel meegekregen, maar wij vonden het toen heel erg prima. Het toiletgebouw was heel netjes en er waren veel kalfjes. Als je 's avonds geld in het bakje deed met een lijstje, werden de volgende ochtend door de warme bakker broodjes bezorgd. Het sanitair was heel erg netjes en ook echt naast het bos. Dit was 'De Bosrand' in Ellertshaar.
Catori
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-13 19:26
Thanks, heb de sites opgeslagen en wie weet als het kamperen bevalt.
Ga binnenkort naar de monnikenhof in Alphen-Chaam, even uitproberen, want heb nog nooit in mijn upsie gekampeerd