Ik kan wel wat tips gebruiken

Eisen:
* honden toegestaan
* wandelgebied
* leuke dingen in de buurt
Alvast bedankt. Ik hoor graag ideeën en tips

Gr. Kim
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiimberley schreef:Hallo allemaal,
Ik kan wel wat tips gebruikenMijn ouders zijn in juni 25 jaar getrouwd en nu willen we hun een cadeau doen. Het idee is om ze samen een weekendje weg te geven. Ze doen niet veel samen en kunnen nooit eens een weekend weg. Dus dit lijkt me wel een leuk idee. Het is alleen best lastig, het is heel breed om te zoeken natuurlijk. De hond moet mee kunnen, dus die moet toegestaan zijn in het huisje of hotel. Verder houden ze erg veel van wandelen met de hond en de natuur. Maar ze moeten ook wat dingen samen kunnen doen in het weekendje weg. Iemand ideeën of een leuke plek? Budget is niet heel veel.
Eisen:
* honden toegestaan
* wandelgebied
* leuke dingen in de buurt
Alvast bedankt. Ik hoor graag ideeën en tips![]()
Gr. Kim
Def schreef:Alle waddeneilanden zijn erg leuk met de hond. Ze mogen het hele jaar los op het strand.
Verder op marktplaats staan ook altijd leuke huisjes waar je met de hond mag komen. Veluwe (ff eigen woongebied promoten) is heel erg mooi en veel natuur waar de hond ook mag komen.
Zuid Limburg is ook erg leuk.
De ardennen zijn wij ook geweest met hond, maar die mag daar nergens los en er wordt gewaarschuwt in de bossen voor jagers die honden die los lopen dood schieten. Op de toeristische routes langs bv. de Ourthe kun je de hond wel los laten, maar ik vond het erg jammer dat het in het prachtige bos daar niet kon.