Geen geld, wel op vakantie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Geen geld, wel op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 13:00

:+

Tips? :+ Ik zoek wellicht iets waar ik bijvoorbeeld kan werken (buiten), en er dan toch even uit ben. Want te besteden heb ik nul komma nul deze zomer. Ik zou het liefst naar Frankrijk gaan..
Suggesties? Ervaringen? ik heb al een beetje rondgekeken, werken op bijv. een wijngaard lijkt me ook wel iets. Maar ik vertrouw ook niet zomaar alles, dus ga het liefst ergens heen waar mensen zijn geweest die goede ervaringen kunnen vertellen.

Oja, en ik ben in mijn eentje. Zou leuk zijn als er een aantal gezellige mensen aanwezig zouden zijn waar je een beetje mee op kan trekken. :)

Iets met paarden zou natuurlijk geweldig zijn, maar sta ook open voor andere opties..

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 13:04

Laatst bijgewerkt door zigranta op 21-04-13 13:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Winged

Re: Geen geld, wel op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 13:05

Al aan werken op een camping gedacht?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 13:08

Een camping is niks voor mij, veel te druk, ik zoek meer iets rustigs, in de natuur! :)

Polen trekt mij eerlijk gezegd niet zo.. :o

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 13:12

beggars can't be choosers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 13:12

He wat zonde, ik heb best lang gezocht naar iemand die in ons huis wilde tijdens de vakantie. Aan de Holterberg, en 2 van de 3 paarden mogen gereden worden. Enige voorwaarde was voor de poezen zorgen.
Had je zo ingekund.

Kijk anders eens op http://www.holidaylink.com Werkt met gesloten beurs, en je komt op de prachigste plekken.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 13:14

Heb je wel geld voor de reis? Want in Frankrijk kom je niet zomaar.

Ik denk dat je je eisen wel een beetje bij moet stellen als je voor geen geld op vakantie wil. Je wilt daar toch ook weleens wat leuks doen?

Denk toch eens aan een camping. Je hebt ook kleinere campings waar je voor animatie kan zorgen. Ik ben met een vriendin naar Zuid-Frankrijk geweest en we hebben een fantastische tijd gehad. We gingen van 10 kinderen naar de 30, zo leuk vonden ze het. Was echt fantastisch. In de ochtend en avond deden wij iets met de kinderen en in de middag waren we vrij om te gaan en te staan waar we wilden. Het was dan namelijk te warm om wat te doen. Kost en inwoning was daar geregeld voor ons, maar de reis moesten we zelf betalen. Uiteindelijk waren ze zo blij met ons dat we geld toe hebben gekregen en alle kosten + extraatje gedekt waren.

coulash

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 13:16

Marsu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 13:17

De wk ijslandse paarden in augustus in Berlijn zoekt nog vrijwilligers.
Je werkt dan een aantal uur per dag, maar daarvoor krijg je een kampeerplek, maaltijden en toegang tot de wedstrijden. En als je er dan bent kan je natuurlijk op je vrije dagen ook Berlijn bekijken.
Je moet alleen wel zelf je reis er naar toe regelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 13:32

De reis betalen lijkt me logisch en daar sta ik ook zeker voor open. :)
Oppassen op een huis met dieren lijkt me ook wel wat, ik heb in ieder geval alweer een heleboel opties erbij haha. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:16

Ik lees stil mee 2 jaar terug rot ervaring in zuid frankrijk gehad , was wel direct verliefd op de omgeving..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 18:29

takkie_muis schreef:
Ik lees stil mee 2 jaar terug rot ervaring in zuid frankrijk gehad , was wel direct verliefd op de omgeving..

Je hebt een rot ervaring opgedaan tijdens een werkvakantie? Of?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 21:05

Wuis schreef:
takkie_muis schreef:

Je hebt een rot ervaring opgedaan tijdens een werkvakantie? Of?

:j , maar ben ook veel te overhaast gegaan...

Kermis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 21:12

Op de eilander, texel, ameland enz. Zoeken ze nog wel eens buitenritten begeleiders.
Ben er 2 jaar terug geweest op Ameland, maar ben na 3 dagen weer terug gegaan, verzorging van de paarden was er om te huilen. Maar zijn natuurlijk zat stallen te vinden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 21:16

Weet dat Jodi op bokt btw een geitenfokkerij met rocky mountains heeft in frankrijk , misschien kan zij nog een extra hand gebruiken?

balli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 21:18

Heb je echt helemaal niets of maar een beetje? Kijk anders eens op www.woesteland.nl!

_Covergirl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 21:27

Neem eens contact op met een reisbureau, ik heb zo een baantje gevonden in Toscane. voor de maanden juli en augustus als animatieteam voor nederlandse kinderen. Heb een super zomer gehad, veel vrije tijd, reis en kost en inwoningwerd betaald door het reisbureau. Was super leuk werk en heb veel nieuwe mensen leren kennen. En ik verdiende er een klein zakcentje mee!