Vraag: bus/treinreizen binnen frankrijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Vraag: bus/treinreizen binnen frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 23:55

Help, help!

Iemand enig idee hoe/wat/waar er op internet informatie te vinden is over bus- of treinreizen binnen Frankrijk? De enige website die ik tot nu toe kan vinden is die van het TGV-Europe, waar de tarieven echt bizar zijn voor een retourtje Parijs naar Saint-Amand-Montrond. Verder lukt het vooral om info te vinden over reizen náár Frankrijk of bínnen Parijs, maar dat hoeft allemaal dus niet. Zijn er mensen bekend met het openbaar vervoer binnen Frankrijk die ons kunnen helpen :) ? (Of die beter kunnen googlen :) ). Thanks!

Ingrid_92

Re: Vraag: bus/treinreizen binnen frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 00:01

Al gekeken naar de website van de Thalys? Daar heb ik ook wel eens gekeken voor treintickets naar St. Amand Montrond. Dat was wel 2 jaar geleden en toen vielen de prijzen nog best mee :) http://www.thalys.com/nl/nl/

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 00:38

http://www.voyages-sncf.com
Kaartjes binnen Frankrijk voor de wat langere afstanden moet je ruim van tevoren boeken, anders worden ze erg duur..

Anoniem

Re: Vraag: bus/treinreizen binnen frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 10:00

Bedankt voor de reacties!
Ingrid, ik ben op zoek naar reizen bínnen Frankrijk, niet van NL naar Frankrijk :)
Renza, dat is inderdaad de website die we wel al vonden. De prijzen vonden we nu ook al flink, maar dat is dan misschien gewoon zo in Frankrijk? (Vreemd, ik zoek nu voor de tweede keer met volgens mij dezelfde gegevens, maar het is nu wel goedkoper dan vorige keer :+ ). Bedankt!

Mocht nog iemand enig idee hebben wat voordelig/handig is (dagkaart, bus?) etc in Frankrijk, graag!

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 22:37

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 10:44