Autorijden naar Finland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DieL_Zor

Berichten: 3887
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 20:16

Oh dat duurt nog even! Ach heb je nog even om extra in te pakken :)

Tnx voor de links, zitten idd een paar toffe tussen!

DieL_Zor

Berichten: 3887
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 15:28

Hello, hello!

Al veilig aangekomen en gesetteld ondertussen?

We zijn net bij de garage geweest om te checken of de auto Laplandproef zou zijn....en hij mag mee *\o/*
Alleen op voorwaarde dat we voorzichtig rijden (met een smiley erachter op het blaadje :') ) omdat we geen spikebanden hebben :)

Bad news is dat die stomme steentjes hier op de weg er zojuist voor gezorgd hebben dat we binnenkort weer terug moeten voor een nieuwe vooruit _-:(

Lisafox
Berichten: 231
Geregistreerd: 24-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-13 20:18

hey,

eindelijk naar een maand internet. hier ligt al veel sneeuw en heeft het ook al 30 graden gevroren. Ja met spike banden rijd je toch wat lekkerder. maar het is goed te doen, met gewone winter banden. met die van ons rijden we ook nog gewoon rond.

wanneer gaan jullie naar rovaniemi?

DieL_Zor

Berichten: 3887
Geregistreerd: 04-04-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 14:17

Ho ik vergeet weer helemaal te antwoorden.
Mooi om te horen dat t met gewone winterbanden in ieder geval ook goed te doen is :)

Wij gaan de 27e hier 's avonds weg met de autotrein en komen 's ochtends aan in Rovaniemi en dan gelijk de piste op (eindelijk) *\o/*

Lisafox
Berichten: 231
Geregistreerd: 24-12-10

Re: Autorijden naar Finland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-13 20:49

dat is dus al snel, ben je ook van plan om een huskyslee tripje te doen?

vergeet vooral niet het artikum, hopelijk kunnen we dit jaar weer heen gaan als we tijd hebben.
en heel veel plezier en laat me maar weten wat je allemaal gaat doen.

riannezweeds
Berichten: 644
Geregistreerd: 11-02-13

Re: Autorijden naar Finland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 00:34

Wat leuk mijn naam hier terug te lezen :)
Voor iedereen die een overnachting in dalarna wil hebben wij een vakantie boerderij in zuid dalarna. Wij hebben op het moment een mooie camping stuga en sanitair is inmiddels helemaal af. Voor de zomer hebben wij een vakantie stuga, camping plaatsen, wildcampingplekken, en een overdekte campingplaats. Voor ieder wat wils dus! :) onze website is nog vol in de maak maar die hopen we spoedig in de lucht te kunnen doen. Voor meer info en prijzen kunnen jullie mailen naar

lizettevaneekelen@gmail.com

Hopelijk tot ziens!

Lisafox
Berichten: 231
Geregistreerd: 24-12-10

Re: Autorijden naar Finland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-13 22:34

Hey wat leuk, ik was het helemaal vergeten dat jij ook was vermeld in het topic.
We zullen zeker kijken voor de terugweg. maar wij gaan terug in februari en ik heb een hond en mijn vriendin neemt een hiervan mee terug. vraag me af of dat kan bij jou.
Ik heb al onze hotels op de heenweg geboekt op een hondensite, om het wat makkelijker te maken.

Maar voor de terugweg lijkt het me zeker leuk!

riannezweeds
Berichten: 644
Geregistreerd: 11-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 00:19

Wat gezellig! daar heb ik geen zicht op eerlijk gezegd dat zou jekunnen vragen via dit email adres lizettevaneekelen@gmail.com

Lijkt me hartstikke tof!

LisaYaeli schreef:
Hey wat leuk, ik was het helemaal vergeten dat jij ook was vermeld in het topic.
We zullen zeker kijken voor de terugweg. maar wij gaan terug in februari en ik heb een hond en mijn vriendin neemt een hiervan mee terug. vraag me af of dat kan bij jou.
Ik heb al onze hotels op de heenweg geboekt op een hondensite, om het wat makkelijker te maken.

Maar voor de terugweg lijkt het me zeker leuk!