Vakantiewerk buitenland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Astaloca

Vakantiewerk buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-13 20:57

Hallo!

Ik wil heel graag komende zomer vakantiewerk gaan doen ergens in de wereld.
In principe ben ik de hele zomer beschikbaar dus begin juli tot eind augustus.

Nou heb ik hier en daar al adressen een email gestuurd met CV. Hebben jullie enig idee waar ik nog adresjes kan vinden?
Of ideeën?

Edit: Yardandgroom vind ik persoonlijk erg onoverzichtelijk..
Laatst bijgewerkt door Astaloca op 09-04-13 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Vakantiewerk buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 03:49

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 03:52

Ik kan je niet helpen met een vakantiewerkplek, maar als je interesse hebt kan ik eventueel kijken naar je cv en sollicitatiebrief? Ik neem tenminste aan dat je deze in het Engels hebt geschreven? Ik heb anderhalfjaar in Engeland gewoont, heb hier tot c2 niveau examens gedaan van cambridge (hoogst haalbare niveau) en zit nu in het tweede jaar van de lerarenopleiding Engels.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 07:15

Ik ben ook op zoek maar weet niet zo goed waar ik moet beginnen. Yardagroom zit ik op maar snap dat ook niet helemaal! Ik heb wel hier in NZ een paar adresjes maar dan moet je working holiday visum doen of ze moeten je sponseren. (Visum wil ik dan liever voor een heel jaar gebruiken niet voor 2/3 maanden)

Julia_Romeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 18:59

Ik werk momenteel in turkije.. Ik had hier wat connecties en toen is het heel makkelijk gegaan.. Een ander meisje hier heeft gewoon naar veel hotels een mailtje gestuurd en is uiteindelijk ook hier uitgekomen.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 01:23

Maar weet iemand hier hoe het werkt met visums? Want voor de states weet ik dat het heel moeilijk is, Canada heeft working holiday systeem, Australie en Nz ook maar van bv Australie weet ik dat die een uitzondering maken voor vrijwilligers werk (kan op een gewoon visum) ik weet niet goed hoe dat met de andere landen zit? En in Europa zou je dus gewoon kunnen werken zinder visum gedoe?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 01:25

Als je het te moeilijk vindt/geen zin hebt om het allemaal uit te zoeken raad ik je aan om met een organisatie te gaan. Duur, maar die helpen je er dan mee.

Anders zoeken op "Working in -naamland- as a foreigner" en dan kom je 9 vd 10 keer op de goede site met info terecht.

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 13:39

Op de bokt markt staat een oproep van de Sundance Ranch uit Zweden dacht ik.
en VeulenVrij in Tsjechië?
beide is dit dacht ik geen betaald vakantiewerk, maar dat is in de paarden bijna niet.