Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als ik voor de 100stekeer dat zware ding op mijn rug heb gehesen ben ik er wel een beetje klaar mee. Toch zou ik niet weten wat ik anders voor tas zou willen. Een koffer lijkt me namelijk ook niet echt praktisch. Heel veel rondreizen kunnen prima met een koffer, maar ik heb ooit een keertje 20 minuten met mijn backpack door de jungle gelopen met als hoogtepunt een touwbrug waar we overheen moesten. Toen was ik echt blij met mijn rugzak. De mensen met koffers kwamen er toch minder fijn doorheen.
. madeliefw schreef:Wij hebben vier weken gebackpacked door indonesie met een backpack maar zijn erachter gekomen dat we diezelfde reis de volgende keer met een koffer met wieltjes zouden ondernemen. Het ligt er natuurlijk aan waar je heen gaat maar voor ons de volgende keer een koffer. Het meeste van de tijd kan je die gewoon rollen en er past ook nog eens veel meer in. En kan beter op slot.
Flaaf schreef:Twijfel tussen de koffer en de backpack. Maar het wordt denk ik de backpack.
Heb er een jaar lang mee moeten reizen en een haatverhouding gehad, maar vond het op het eind toch verrekte handig!
Na heel wat keren reizen, heb ik een indeling gevonden wat het meest comfortabel is.
. Die had eigenlijk precies liggen wat ik zocht
Heb mijn backpack nu al een jaar of 7, komt van Decathlon, heeft al een groot stuk van de wereld gezien en is nog altijd perfect in orde! Ik ben fan
Gek word ik altijd van dat ding, geef mij maar een trolly die overal trouw achter je aan rolt
maargoed, soms is een backpack gewoon praktisch gezien het soort reis en met openbaar vervoer ect. Maar ik moet zeggen, er is eigenlijk niet veel dat een trolley niet kan, backpack gaat alleen sneller als je bijvoorbeeld een stad moet doorkruisen en veel stoepen op en af moet .. of natuurlijk in the middle of knowwhere is het ook altijd handig om je bagage veilig(er?) op je rug te hebben.