Een keer per jaar wordt er vanuit de carnavalsvereniging waar ik lid van ben, een activiteit georganiseerd voor alle leden. Aangezien de ideeën over wat we kunnen doen een beetje op beginnen te raken, vroeg ik me af of jullie misschien nog leuke ideeën en tips hebben.
Ik heb al op internet gekeken, maar daar staan veel arrangementen op, die vrij duur zijn.
Andere jaren hebben we al:
- Een tandemfietstocht gedaan en boerengolf
- Kanoen (schrijf je dat zo?) over de Maas
- Een bierfiets gehuurd en daar een flinke tocht mee afgelegd. (Bij bovenstaande drie activiteiten zijn we 's avonds gaan BBQen bij een café in de buurt)
- Met huifkar naar een locatie gereden en daar gemini-golft en geBBQt( Deze laatste activiteit is minder in de smaak gevallen, aangezien we snel uitgespeeld waren en toen op een terras zijn gaan zitten)
Ik zoek een activiteit omg. Midden/Zuid- Limburg waar je het liefst meerdere uren actief bezig bent, en die ongeveer 40 euro mag kosten (minder mag natuurlijk altijd).
Ideeën die er al zijn:
- Spooktocht grotten Valkenburg
- Solextocht (Deze valt helaas af omdat er 1 persoon bij zit van 16, die nog geen rijbewijs heeft)
Edit: Misschien is het wel nog handig dat ik erbij vermeld dat iedereen tussen de 16 en 26 jaar oud is.
Laatst bijgewerkt door nikkii op 09-04-13 12:45, in het totaal 1 keer bewerkt