Middelandse zee cruise

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liza1968

Middelandse zee cruise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-13 00:53

Zondag ga ik met mijn schoonzussen en nichtje een middelandse zee cruise maken. Super! En het lijkt me ook wel erg leuk, alleen ik kan maar niet in de vakantiestemming komen... nu kan het zijn dat het komt doordat het op de zaak niet allemaal even lekker loopt en uiteraard, dat de 20e mijn AV komt!

De reis zal best mooi worden, we stappen op in Venetië, dan varen we naar Kroatië en daarna Griekenland. Ach, het zal wel zoals in het cliché gaan: totaal geen zin en dan gaat het een mega leuke vakantie worden! Ik hoop dat er internet is aan boord zodat ik af en toe op bokt kan spieken. Zijn er meer mensen die een middelandse zee cruise hebben gemaakt? En wat was jouw/jullie ervaring?

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 11:27

Heerlijk *\o/* ,
Vrienden van ons hebben het gedaan en wij gaan met z´n vieren in juni.
Ze zijn er erg over te spreken en het was voor hun één van de heerlijkste vakanties.
Het is ideaal omdat het schip s´nachts vaart en zo kun je overdag leuk de plaatsen gaan bezoeken waar ze aanleggen.
Verder hoef je niet te zeulen met koffers en verandert steeds van plaats.
Of er internet aan boord is weet ik niet maar ik neem aan van wel want er is gewoon van alles.
Hopelijk kom je snel in de vakantiestemming maar als je zo´n leuk vooruitzicht hebt dat je AV komt is het logisch dat je eerder daarop zit te wachten.
Ben benieuwd hoe je reisje je gaat bevallen.

Liza1968

Re: Middelandse zee cruise

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-13 16:48

Hoi, hoi nou @blensink, je hebt niets teveel gezegd hoor! Het is echt helemaal super! Alleen het internet is wel aan de prijzige kant. De wifi code is 12 euro per uur!! Dus nu maar ff snel in het internet cafe aan boord. Welke route gaan jullie varen? Ben erg benieuwd! Wij zijn morgen in Athene. Groetjes!!!

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 18:27

Wat ontzettend gaaf!
Leuk dat je het zo naar je zin hebt. *\o/*
Athene was mooi zeker en handig he dat het schip snachts vaart en de volgende dag ben je ineens ergen anders.
Nog heel veel plezier op jullie verdere reis maar dat gaat wel lukken geloof ik.
Aan boord is verder alles toch?
Zwembad, bioscoop, bar, winkels enz?
Jammer van het internet maar goed dat je het zegt zo neem ik mijn eigen wifi mee.
Wij gaan via Valencia langs de middelandse zee naar italie dacht ik maar dat moet het even navragen aan mijn vriendin.

Liza1968

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 16:02

Ik ben gisteravond teruggekomen en het was echt helemaal top! Wat een geweldig iets zo'n cruise! Grandioos eten, inderdaad bioscoop een Spa, restaurants, theater waar echt hele goede artiesten aan het werk waren ik heb met volle teugen genoten! Is voor herhaling vatbaar! Met welke rederij gaan jullie?

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 18:58

Heerlijk dat je zo genoten hebt. *\o/*
Had eerlijk gezegt ook niets anders verwacht als ik de verhalen hoor van onze vrieneden.
Oh die vraag moet ik ook voorleggen bij onze vrienden aangezien hun het al eens gedaan hebben laten we ons meenemen en horen we het wel.
Als je het echt allemaal wilt weten vraag ik het na.
Morgen zien we ze.

Ohh nog 5 dagen dan komt je AV.
Gaaf!!!

Liza1968

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 19:02

Nou altijd leuk om te horen dusse... laat maar weten aan deze cruise freak hihi *\o/*

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 19:25

Als ik het niet vergeet vraag ik het morgen direct hahahha jij hebt echt ook helemaal te pakken. :D