Ik ben van plan om rond september-oktober-november op wereldreis te gaan. Ik studeer nu aan de kunstacademie, Product Design 1e jaar en dit bevalt me opzich wel goed, alleen wil ik er graag een jaartje tussenuit om wat van de wereld te zien en inspiratie te krijgen. En het lijkt me gewoon het mooiste wat er is!
Nu vroeg ik me af of er iemand hier op bokt ooit een wereldreis gemaakt heeft, of van plan is te gaan reizen, of het gewoon leuk vond om erover te kletsen

De landen waar ik heen wil zijn Azië (Thailand Laos Cambodja Vietnam Maleisië) Australië en Nieuw-Zeeland, en misschien nog naar de Fiji-eilanden, Hawaï of een plaats in de VS. Ook zou ik graag een maandje ofzo willen werken op een ranch in Australië.
De organisatie waar ik van plan ben mijn reis te gaan boeken is kilroy, dit is wel ongeveer de grootste en meest ervaren organisatie op het gebied van wereldreizen in NL en andere landen.
Ook wil ik zeer waarschijnlijk alleen gaan, het lijkt me wel even eng maar ik ben ervan overtuigd dat dit de beste manier is om nieuwe contacten te leggen en jezelf beter te leren kennen.
Groetjes Sanne