We hebben net een huisje dus moeten een beetje budgeteren. Nu heb ik wel echt super veel behoefte aan de zon en wil er echt heel graag even tussenuit. Mijn vriend studeert dus we zijn helaas ook gebonden aan het hoogseizoen. Het liefst wil ik niet meer uitgeven dan 500pp. Sommige reisorganisaties bieden wel reizen voor onder de 500pp maar als ik dan lees op zoover schijnt het vaak wel ook echt heel slecht te zijn. Misschien eis ik teveel, maar wie weet heeft iemand is ergens een betaalbare top zonvakantie gehad?
Oki. Appartement is vaak goedkoper dan hotel. Verder misschien kijken naar de opkomende toeristische landen? Macedonië is bijv nog goedkoop en moet erg mooi zijn.
Last minute boeken vorig jaar waren wij per persoon 500 euro kwijt voor een all inclusief reis naar egypte super goed hotel en goed eten! maar het ligt er natuurlijk ook aan wanneer je gaat wij gingen laatste week van augustus
Ik zou gaan voor een last minute. Kun je misshien ook nog wel een minder cheape bestemming aan de haak slaan
CarolineCF
Geplaatst: 18-04-13 20:32
Kijk even op http://www.waarschijntdezonwel.nl daar kan je zonvakanties uitzoeken op basis van wat je te besteden hebt (+ waar het lekker weer is wanneer je weg wilt).