alleen op vakantie (of) werk vakantie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Appeltje00

alleen op vakantie (of) werk vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-13 22:18

Hallo bokkers!

Aangezien de zomer er weer aan komt en de vakantie datums weer op het werk door gegeven moet worden ben ook ik me aan het oriënteren.
Iedereen heeft zijn vakantie al geboekt of heeft al plannen dus ik ben weer vrij laat.
Nu leek het me erg leuk om in een ander land ergens te helpen met werkzaamheden in ruil voor verblijf en daar dus een soort vakantie te hebben. Het liefst ook dat mijn reis gefinancierd word.
Als dit geen mogelijkheid is leek het me ook leuk om op een soort jeugdkamp te gaan, ik heb rond gekeken maar ik schrok nog van de prijzen (gemiddeld €800,00 per week). Als er nog aanbevelingen zijn van leuke vakanties hoor ik dat graag! Het liefst wel organisaties die echt mensen alleen hebben en niet kleine groepjes. Dit, omdat het me ook een uitdaging leek om juist alleen te gaan en nieuwe mensen te leren kennen.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Fiona

Siskiz

Re: alleen op vakantie (of) werk vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 22:28

Ik heb vorig jaar op een Zweedse boerderij gewerkt in ruil voor kost en inwoning. Dit had ik geregeld via WWOOF, misschien is dat iets voor je?
http://www.wwoof.org

x_Jeanine_x

Re: alleen op vakantie (of) werk vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 22:32

Kan je niet solliciteren op een camping in het buitenland.
Beetje horeca, animatie, klein beetje receptie werk?

Zo ga ik deze zomer werken op een kleine camping (140 plaatsen) in Zuid Frankrijk :)
In een animatieteam, zelf gevondne via google :)

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 16:27

Of gewoon heerlijk een weekje of 2 op vakantie met niemand minder dan jezelf. :D
Geloof me het is heerlijk en je ontmoet altijd mensen. Ik ben zelf ook alleen op vakantie geweest naar Italië en vertrek over 2 weken in mijn uppie voor een jaar naar Australië!
Italië en Mallorca vond ik altijd heerlijk om heen te gaan en niet duur als je de juiste hotels/hostels zoekt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-13 20:29

www.workaway.info is ook zo een site als eerder genoemd. Hierbij kun je over de hele wereld allerhande werkzaamheden uitvoeren :)
Heb je ondertussen al meer een idee van wat je doen wilt?