Eind april, begin mei wil mijn vader graag met ons op vakantie. Ons is mijn zusje(14) en ik (17). We zouden eerst naar Turkije gaan, maar nu kwam mijn vader erachter dat het dan nog niet heel erg warm is daar.
Dus, wie weet een leuk land waar het in die periode al lekker warm weer is? Het moet niet te ver vliegen zijn, want zo'n held ben ik niet!
Waar we nu aan denken is Egypte, maar alles is welkom.
Hoe warm wil je t hebben.. In April/Mei is t gewoon overal niet zo warm. Mijn zus is vorige week naar de Canarische Eilanden geweest. Lekkere 20 graden toch
Mijn vriend en ik zijn vorig jaar mei 2 weken naar Egypte (el gouna) geweest en dat kan ik je zeker aanraden. We zitten er aan te denken om ook dit jaar begin mei weer richting Egypte te gaan.
Ik heb het land en de mensen als zeer vriendelijk ervaren, mooie onderwater wereld, heerlijk warm, was daar toen tussen de 28 en 37 graden. Wij hebben geen excursies gedaan, behalve een aantal keer wezen duiken mijn vriend en ik snorkelen.
Egypte Heb je toch een grote zekerheid van warmte. Het is ook populaire tijd dat Nederlanders dan heengaan. Ik ben zelf in Sharm el Sheikh en Hurghada geweest maar Sharm el sheikh is net wat warmer (en leuker als je excursies zou willen doen)
Lessie
Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-13 21:03
Veel positieve verhalen over egypte dus! Denk dat we daar maar in verder gaan zoeken..