camping de zandhegge in emst

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

VillaNeusjes

camping de zandhegge in emst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-13 19:50

Mijn vader heeft gisteren een stacaravan gekocht op camping de Zandhegge in Emst (gemeente Epe) niet alleen voor zichzelf maar voor familiegebruik en eigenlijk vooral voor zn kleinzoon die nu 10 maandjes oud is. Ik vroeg me af of er bokkers bekend zijn met deze camping en hun ervaringen willen vertellen (positief en negatief,) ik kijk er naar uit om met lekjer weer op mn snorfiets er heen te toeren vanaf Zwolle maar ik heb geen idee wat er verder naast de veluwe nog te doen is. Iemand suggesties?

JodieR

Re: camping de zandhegge in emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 20:34

Ik woon in Nunspeet, ben pas toevallig op de camping geweest. Alleen dan in het indoorspeelparadijs, dus eigenlijk alleen maar een een positieve ervaring over het indoorspeelparadijs, dit is op het park. Dit is denk ik leuk voor kinderen vanaf 2 jaar. Mijn dochter van 3 kon er zich zelf redelijk goed in redden.

Verder kan je in Epe mooie buitenritten maken op stal Jachtlust (zo heet de stal dacht ik)

Ik heb een tijdje in Epe gewoond, maar eigenlijk weet ik niet echt leuke dingen om te doen, ja.. voornamelijk met kinderen.

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-13 20:52

Met kinderen wil ik ook graag weten voor mijn neefje :) paardrijden doe ik niet meer helaas maar wel goed om te weten

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 00:12

Ik denk dat dan de ezelboerderij al erg leuk is! :j daar heb je geitjes,konijnen,ezels. Een speeltoestel. En nog wat meer diertjes. Wat het allerleukste is dat je geen entree hoeft te betalen. Dit is in Epe
En verder is eigenlijk wat ik deed wel voor 2jaar en ouder denk ik. Ohja, meestal als ik richting het centrum ging, voerde ik gelijk de eendjes. Zitten daar ook in de buurt, aan de rond weg.

Ohja, zwemmen in de brake in Nunspeet is ook erg leuk

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 22:18

Grappig :D Ik heb daar om de hoek gewoond (verloren beekweg in een wit boerderijtje), en nu staat mijn Tinker daar vlakbij gestald. Wat ik daar vooral deed in mijn jeugd was naar dierenpark Wissel, in de zomer naar het Emstergat, zwemmen bij de Wildhoeve, naar de museum boerderij in Zuuk, en je kan ook nog kaarsen maken bij de kaarsenmakerij. Genoeg te doen hoor :D Ezelboerderij is ook leuk!

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-13 22:55

Bedankt voor de tips :)