Ik ben er in 2008 geweest! Heel gaaf land Cuba!
Boek zeker een excursie naar Trinidad! Dat stadje vond ik echt geweldig! Wij hadden toen een twee daagse excursie, de eerste dag gingen we naar Santa Clara en daarna maakte we een wandeling door de jungle waarna we bij watervallen aan kwamen waar we mochten zwemmen! De overnachting daar was dan ook echt geweldig! Voor ons huisje liepen zelfs biggetjes !
De dag erna gingen we dan naar Trinidad en kregen we nog een paar geweldig mooie plekken te zien! Onwijs leuke Cubaanse gids die perfect Nederlands sprak! Ook kregen we van hem erg veel te weten hoe het nou precies met die bonnen boekjes zat!
Een andere leuke excursie die we hadden gedaan was met een jimmy off road crossen! Hierna maakte we een snorkel tocht en kon je de vissen onder water voeren! Het onderwater wereldje daar is echt onwijs mooi! Na het snorkelen reden we door naar een grot waar we in mochten zwemmen en toen zijn we daarna ook nog is gaat jet skiën!
Wat ook erg leuk is, is een privé chauffeur huren en zo naar Havana gaan! Hij zet je af waar je maar wilt en kan je precies vertellen wat je wilt weten!
We zijn ook een keer met een excursie mee gegaan richting een Indianen dorpje en onderweg stopte we bij een suiker riet plantage waar we door heen reden met een stoom trein en een lunch kregen !
Die auto's in Cuba zijn zo geweldig die old timers! Lieve mensen en heerlijk eten !
Oja! Met dolfijnen zwemmen daar is ook zeker een aanrader! En natuurlijk een Cubaanse sigaar roken met een Cubaanse cocktail!
Moest een klein verhaal worden maar werd iets groter 
Zucht... Nu wil ik weer terug!