Workaway (oid) adressen gezocht!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Workaway (oid) adressen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-13 15:17

Dit jaar ga ik als het goed is afstuderen. Omdat de kansen op een baan in mijn sector zeer minimaal zijn en ik er niet vanuit ga dat ik mijn vakantiebaantje langer dan de zomermaanden kan houden, ben ik op zoek naar een alternatief.
Nu ben ik bekend met de site workaway.info en iets doen in die richting lijkt me wel erg leuk. Ik zou graag voor ongeveer een maand gaan werken in het buitenland. Liefst met honden/paarden of op kinderen passen. En dan ook het liefst in een engelstalig land óf Scandinavië.

Maar nu staan er zóveel adressen op die site dat ik het even niet meer weet. Welke zijn betrouwbaar en waar wordt je als werkslaaf ingezet om het zo maar even te zeggen. Huishoudelijke klusjes doen vind ik geen probleem, maar ik ben niet van plan om 10 uur per dag te gaan werken en dingen doen die niets met kinderen of dieren te maken hebben.

Ik ben dus eigenlijk op zoek naar mensen die ervaring hebben met hetgeen waar ik naar op zoek ben. Ook eventuele adresjes zijn meer dan welkom uiteraard!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 07:35

Ik ga zo geen namen noemen maar als je ook naar Canada, British Columbia kijkt weet ik wel 1 toeristen 'ranch' in Kelowna die graag slaven hebben, daar zou ik dus niet naar toe gaan. :)

Dagen van 8-12 uur in de hete zon, geen tijd voor pauzes/lunch. Soms konden we snel 5 minuutjes er tussen uit en dan hadden we alleen snel tijd om samen 1 blikje cola te delen en om brood met wat saus te eten. :+

eponine

Re: Workaway (oid) adressen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 09:31

Op de bokt markt stond een advertentie van een ranch in Zweden waar ze iemand zoeken..

Liesbetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 17:46

Mocht je interesse hebben, kan ik je misschien wel in contact brengen met de dame die mijn host was in Australië (ik weet niet of dat land op jouw verlanglijstje staat?). Zij is van Nederlandse afkomst. Ik vond het een hele leuke plek! En zeker betrouwbaar :) Welke periode zou je willen gaan?

Raponsje

Re: Workaway (oid) adressen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 21:18

Oppassen hier in het verenigd koninkrijk zal het waarschijnlijk niet worden aangezien mensen hier erg strict zijn met een nanny en je niet voor 1 maand een oppas / nanny in dienst neemt.

Wel zou je eventueel op vakantie parken kunnen werken in de entertainment bijvoorbeeld