Vakantiebestemming voor 3 jarige en baby..tips gevraagd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zimbabwe

Vakantiebestemming voor 3 jarige en baby..tips gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 21:17

Wij willen in juni graag een poging wagen om op vakantie te gaan met het hele gezin *\o/* .. (jaja, nu net 2 weken oud en 3 jaar oud meisje, man en ik) Gezien de leeftijd van de meisjes willen we de reistijd zoveel mogelijk beperken, 5 uur is echt max. Het liefst een huisje of chalet met een leuk waterpark en wat te doen in de omgeving. We denken aan belgie of ergens in noord frankrijk, duitsland of engeland. We zijn echter helemaal niet op de hoogte waar wat te doen is. Iemand goede ervaringen of ideeen? Waar is iets leuks te doen, mooie omgeving en een fijn en veilig kindvriendelijk park/ hotel/ huisje?

chocobroodje

Re: Vakantiebestemming voor 3 jarige en baby..tips gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:23

[MW]--->[BEU]

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 09:22

De Ardennen misschien? Of in een vakantiepark in Nederland zoals centerparcs of de roompot.

_Bianca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 09:28

In Drenthe is een fantastisch park. Voor nu zijn je kinderen daar denk ik nog wat te jong voor, maar als ze wat ouder zijn, zou je daar zeker eens heen moeten! Ik heb daar echt heerlijke vakanties gehad vroeger! Is de berenkuil in Grolloo.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 09:29

Lees wel even waar ts vandaan komt :)

_Bianca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:48

quera schreef:
Lees wel even waar ts vandaan komt :)

Gok dat die voor mij bedoeld is? Wij gingen vroeger (toen ik zegmaar 4 - 5 jaar was) vaak op vakantie tot maximaal ongeveer 3 kwartier rijden. Natuurlijk erg om de hoek, maar moet vakantie altijd ver weg zijn dan? :+ Er is vaak om de hoek ook zat te beleven wat je nog nooit gezien hebt! :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 15:22

Nou idd, ik hoef ook niet ver weg voor een vakantiegevoel. Hou helemaal niet van ver reizen en het liefste zit ik midden op de Veluwe! Nog geen uurtje rijden, maar totaal anders dan hier.

TS, ik zou toch beetje kijken naar parken als Landal? Vaak zit daar wel iets bij voor de kleintjes zoals kinderboerderij, speeltuinen, peuterbadjes en een binnenspeelplaats.

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 18:14

Oh wat leuk dat camping de Berenkuil al genoemd is :).
Ik sluit me bij _bianca aan. Heb op de berenkuil gewerkt en er staan altijd een aantal mensen die gewoon uit Assen en omgeving komen, 3 rondjes over de rotonde rijden en 'tadaa' we zijn op vakantie! Voor die kinderen maakt het niets uit of ze nou in Drenthe zitten of in Frankrijk, ze worden meestal alleen maar vervelender na een dik uur rijden, haha.

Ik zou zelf echt eens naar de Berenkuil kijken ;). Heeft een zwembad, veel speelplekken voor de kinderen, heel goed animatieteam ect :)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 18:36

Land van Bartje!!!! Is een heel leuk vakantiepark van Landal in Drenthe. Er zijn 2 zwembaden, een speelboerderij met grote overdekte zandbak. Dus met slecht weer ideaal. Ballenbak, ponyranch, diverse speeltuintjes. Je loopt zo het park uit en het bos in. Niet ver weg is Emmen Dierenpark of Speelstad Oranje. Plopsa Indoor is ook niet ver. Wij gaan er al een aantal jaren heen met Kerst. Vind het ideaal.

Overigens we zijn vanaf dat onze dochter 8 weken oud was, met de caravan naar Frankrijk geweest. Ging prima. Kinderen weten niet anders dan dat we een stuk rijden. Hebben wel een DVD speler in de auto, echt super! Kids weten inmiddels hoe ze zelf de dvd aanzetten, maar zijn dan nu ook 6 en 8 jaar.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 19:37

Parken van Landal zijn ideaal :j . Wij zijn 2 jaar terug naar de Sonnenberg van Landal geweest, in de Moezel. Je hebt een zwembad en een overdekte speelhal (ook geschikt voor de allerkleinsten) en je kan kiezen voor kamperen of een huisje. Omgeving is daar heel mooi, en het is toch lekker dichtbij.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 10:29

Terschelling! zon, zee, strand en eilandgevoel, maar niet te,ver weg en t is,leuk op de boot ^^