Blanes 2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Horse_xx

Blanes 2013

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-13 23:33

Hallo bokkers :D ,

Nadat ik het topic over Lloret zag, dacht ik heyy waarom geen één over Blanes.
Ik ga deze zomer met 5 vriendinnen naar Blanes. Naar appartament Elvira.

Zijn er nog meer bokkers die gaan? Of bokkers die naar Elvira zijn geweest?

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

citroen

Re: Blanes 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 01:44

Ik ben er vorig jaar geweest! Blanes was echt geweldig !! <3

Maar goed dat je geen Lotus heb geboekt! ( Rampen appartement nummer 1! Hebben zelfs red mijn vakantie gebeld haha )

Zou zo weer terug gaan naar Blanes! Heerlijk alles dicht bij elkaar, leuke en gezellige sfeer echt geweldig!<3 Het is dat we dit jaar Albufeira hebben geboekt maar nog een keer Blanes had ook geen probleem geweest!

Zeker gaan naar de after party van Millenium in Sant Jordy als je gevraagd wordt! €35,- en dan onbeperkt drinken tussen 10.00 en 02.00 en daarna nog is gratis toegang in Arena met vier gratis Sangria!

Hoelang ga je ? En hoe?

Barcelona met de trein doen is trouwens ook een aanrader!

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-13 15:49

Oeh gelukkig hebben we dat dan niet gedaan. We zaten eerst nog te twijfelen
over Lotus en Elvira omdat Lotus goedkoper was.
Bedankt voor de tip dat ga ik meteeen even opzoeken :)

Ik ga 10 dagen en we gaan met de bus!

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 19:40

Haha ja bij ons was het ook lotus door de prijs! Ligging van Lotus is overigens wel perfect!!!

Bus reis is prima te doen haha, vond het onwijs mee vallen! Echt leuk Blanes <4

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-13 17:52

Oeh ik heb er ontzettend veel zin in!!!!!

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 16:24

Ik ben afgelopen zomer geweest! :) Wij hadden gewoon los appartement en vlucht geboekt, dus we zaten in Las Americas, betaalden geloof ik €150 pp voor een week en zaten buiten de drukte, echt ideaal. Vond het heel leuk verder, overdag gewoon vooral op het strand gelegen en dan rond een uur of 2 uit (we gingen de eerste avond vroeger maar toen was er dus nog niemand :') ). De Arena is sowieso leuker dan Sala Vega, behalve op zaterdagavond. Daar betaal je gewoon 12 euro voor entree en 4 drankjes, prima. En inderdaad Millenium, dat is echt heel gaaf! Wij zijn toen gewoon naar de afterparty in de Arena geweest volgens mij.

Ben trouwens ook nog binnen geweest bij Elvira geloof ik, want een jongen die een vriendin van mij daar had leren kennen zat daar, was op zich wel prima maar ze betaalden meer dan wij en dat van ons zag er beter uit :+
Dagje Barcelona met de trein is inderdaad ook echt een aanrader! Is gewoon een directe trein, heel goed te doen. Het station is alleen wel een stukje lopen vanaf het centrum :+

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 13:22

Yanouuu: Heb jij gelopen naar het trein station? :oo Wij hebben gewoon gelopen naar het bus station en daar meteen een bus en trein kaartje gekocht! :+ Bus station was voor ons 5 min lopen, zou niet eens weten of we het trein station anders wel gevonden zouden hebben :o

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 17:26

Ja, maar we kwamen ook aan op het treinstation (zeg maar de eerste dag), en toen wisten we niet dat het zo ver was :') We hadden geen zin om de bussen uit te zoeken en taxi's namen natuurlijk geen 5 mensen mee dus dan hadden we 2 taxi's moeten nemen, hadden we geen zin in haha dus vandaar.

QualityHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 02:00

Hoi!

Ik ben al lang niet meer op Bokt geweest, maar nu kwam ik dit topic tegen en wou ik toch even reageren.
28 juni ga ik met een aantal vriendinnen naar Blanes! We hebben er suuuuperveel zin in, maar.... zitten in Lotus.

De recensies lopen uiteen, sommige tevreden maar sommige ook dramatisch.
We hebben een goedkope reis geboekt en hebben weinig eisen, dus zolang er geen
beesten rondlopen en we geen onverwachte geldbedragen kwijt zijn, zijn we tevreden.

Wat vond je zo erg aan Lotus, citroen?

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 10:46

@Qualityhorse: Dat het niet schoon was! Ik hoef echt geen luxe of iets.. Maar er zaten echt dingen op de muur waarvan ik denk niet eens wil weten wat het was...

Oja en die gebruikte condoom was nou ook niet echt fris :r

Toen we binnen kwamen miste de tafel poot, naja geen probleem hebben er een stoel tegen gezet en de tafel bleef staan *D Wat wij ook erg vervelend toen vonden was dat de balkon deur niet dicht kon.. ( Je klimt erg makkelijk naar een ander balkon ).

Bekers/ Glazen/ Pannen enz misten we meer dan de helft van en in de andere helft zat een laagje schimmel waar je eng van werd. Nu hadden we ons hier al op voorbereid en zelf bekers mee genomen! Oja er zaten ook nog is gaten in de deur!

Met welke reis organisatie ga je? :) Wij waren met gofun en die deden helemaal niks!

Ligging van Lotus is wel gewoon echt helemaal top! Het is vanaf lotus nog geen 10 meter lopen naar de ingang van Arena! Ook andere discotheken zaten in de buurt en het strand was ongeveer 5min lopen! Appiehein zit onder Lotus dus elke ochtend hadden wij heerlijk vers stok brood!

Voor andere dingen moet je trouwens gewoon naar de supermarkt in de buurt van Sala Vega gaan, die is een stuk groter en ook wat goed koper!

Nog een laatste tip: Neem NIEMAND mee naar je appartement.. Bewaker is mega streng.. We zaten 1x gewoon wat te drinken 's avonds met jongens van het zelfde appartementen complex maar toen de bewaker kwam werden ze er zonder ook maar iets zeggen uitgegooid.. Wij hebben 2 waarschuwingen gehad van hem :+ En ja hij is eng als ie boos is... Alleen kan je erg leuk met hem praten!

Haha je moet na het uitgaan ook gewoon echt een keer op je balkon gaan zitten stil en kijken wat er binnen komt waggelen met een aanhangsel ! Ziet er soms erg vermakelijk uit hoe ze er dan uit gegooid worden ! *D

xMathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 10:55

Vorig jaar ben ik ook naar Blanes geweest, was inderdaad erg leuk. Alleen ik was zelf 18 en toch wel beetje volwasse/serieuze instelling. Het viel me wel op dat de gemiddelde leeftijd 16/17 jaar was en de meesten waarschijnlijk voor de eerste keer zonder papa en mama op vakantie :Y)
Wij zaten in Espronceda, via gofun. Niet veel op aan te merken eigenlijk, gewoon prima in orde geen overbodige luxe. Ons werd wel aangeraden alles te controleren op defecten van de voren zodat je zelf niet de schuld zou kunnen krijgen, en naar je borg zou kunnen fluiten. Espronceda ligt wel stukje uit het centrum, voor alsnog niet ver naar mijn mening maar wij zijn uit voorzorg nooit alleen naar het hotel terug gelopen. Altijd minstens met zijn 2en. Gezien wij met 11 waren was dat gelukkig nooit een probleem.

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 15:52

Hee!

Even een schopje. Ik vertrek in augustus naar Blanes! :D

Hebben jullie leuke ervaringen? Tips? En misschien ook waarschuwingen? :D

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 19:57

Ik ben in 1975 geweest, dat telt vast niet mee! :D

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 20:02

citroen schreef:
@Qualityhorse: Dat het niet schoon was! Ik hoef echt geen luxe of iets.. Maar er zaten echt dingen op de muur waarvan ik denk niet eens wil weten wat het was...

Oja en die gebruikte condoom was nou ook niet echt fris :r

Toen we binnen kwamen miste de tafel poot, naja geen probleem hebben er een stoel tegen gezet en de tafel bleef staan *D Wat wij ook erg vervelend toen vonden was dat de balkon deur niet dicht kon.. ( Je klimt erg makkelijk naar een ander balkon ).

Bekers/ Glazen/ Pannen enz misten we meer dan de helft van en in de andere helft zat een laagje schimmel waar je eng van werd. Nu hadden we ons hier al op voorbereid en zelf bekers mee genomen! Oja er zaten ook nog is gaten in de deur!

Met welke reis organisatie ga je? :) Wij waren met gofun en die deden helemaal niks!

Ligging van Lotus is wel gewoon echt helemaal top! Het is vanaf lotus nog geen 10 meter lopen naar de ingang van Arena! Ook andere discotheken zaten in de buurt en het strand was ongeveer 5min lopen! Appiehein zit onder Lotus dus elke ochtend hadden wij heerlijk vers stok brood!

Voor andere dingen moet je trouwens gewoon naar de supermarkt in de buurt van Sala Vega gaan, die is een stuk groter en ook wat goed koper!

Nog een laatste tip: Neem NIEMAND mee naar je appartement.. Bewaker is mega streng.. We zaten 1x gewoon wat te drinken 's avonds met jongens van het zelfde appartementen complex maar toen de bewaker kwam werden ze er zonder ook maar iets zeggen uitgegooid.. Wij hebben 2 waarschuwingen gehad van hem :+ En ja hij is eng als ie boos is... Alleen kan je erg leuk met hem praten!

Haha je moet na het uitgaan ook gewoon echt een keer op je balkon gaan zitten stil en kijken wat er binnen komt waggelen met een aanhangsel ! Ziet er soms erg vermakelijk uit hoe ze er dan uit gegooid worden ! *D

waarom mag je niet mensen mee nemen in je appartement? :o?

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 16:58

Geen idee.. Dat was een regel 'S nachts alleen mensen van het appartement zelf in de kamer. Je mag dan S' avonds ook niet met bijvoorbeeld 6 man in je appartement van 4 zitten bij Lotus! Als de bewaker er achter komt heb je meteen bonje :+

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 22:34

citroen schreef:
Geen idee.. Dat was een regel 'S nachts alleen mensen van het appartement zelf in de kamer. Je mag dan S' avonds ook niet met bijvoorbeeld 6 man in je appartement van 4 zitten bij Lotus! Als de bewaker er achter komt heb je meteen bonje :+

nou... -O- ben je met een groep, verdeelt over 2 kamers...

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 13:13

Haha, ik weet niet hoe het dan zit.. Maar toen wij met z'n 4è en 2 andere van het zelfde appartement op het balkon zaten werden die 2 weggestuurd :+

Overdag was het meestal niet echt een probleem.. Hadden ook voor 1 iemand een kleine suprise party geregeld op het balkon en van te voren even door gegeven aan de bewaker. Dat was toen niet echt een probleem toen we het vertelde. :)

Oja wij hadden Spaanse buurtjes die daar woonde.. Kwamen we terug van een schuim party in Arena en dus even op het balkon al die vieze kleding uit trekken.. Kwam die man er even overheen hangen of we wat stiller wilde doen. Sta je dan aan je bh :+ ( en gewoon rustig zijn verhaal afmaken en niet weg kijken of iets )

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 10:45

Haha oh gezellig :P Wij gaan niet naar een appartement, maar naar een camping. Hebben jullie daar ook ervaring mee? :D

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 11:01

Haha ik niet! Zit je op La Masia?

Daar moesten wij onze koffers neer zetten voor we het appartement in mochten en voor we weg gingen, zag er heel netjes uit op zich! Douches en wc's waren wel erg schoon trouwens! :D

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 11:05

Ja we zitten op La Masia! Oke super om te horen, dankjewel :)

We gaan met het vliegtuig, maar we moeten zoveel meenemen := Ben bang dat 20 kilo veel te weinig gaat zijn...

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 14:24

Hahaha, wc papier was daar trouwens ook niet op de camping! Maar genoeg winkels waar je veel dingen voor de camping kan kopen voor een niet al te hoge prijs! Ik zou als ik jou was alleen kleding enz mee nemen en de rest daar kopen! :)