welk centerparks park vinden jullie nu het mooiste ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joyce_eddy

welk centerparks park vinden jullie nu het mooiste ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-13 22:43

Hallo allemaal
zoals ik zeg, welk park van center parks in nederland vinden jullie nu het mooist?

En waarom?

Skyex

Re: welk centerparks park vinden jullie nu het mooiste ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 22:45

Huttenheugte, maar ben dan ook lang niet bij alle Centerparksen geweest.

Zeker het mooiste zwembad ooit, leuke plaza, watertje, beestjes en veel te doen in de omgeving.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-13 13:39

Oke, cool wij gaan er vlgende week heen maar vroeg me dus af watnu echt het mooiste park is

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 13:41

eemhof! of is dat landal?

ReneeMonty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 13:56

Het heijderbos in limburg dat is echt een super park. Ze hebben een heel luxe tropisch zwembad met wildwaterbaan! En ook een golfbad, en snorkelen met vissen de vissen zitten dan in een aparte aquarium muur en je kunt er langs zwemmen is echt heel gaaf. Ben er jaren geleden geweest de wildwaterbaan en het snorkelen vond ik het leukste. Op loopafstand is er een grote manege (manege Bergemo) heb er toen twee buitenritten gedaan die waren erg leuk, goede betrouwbare paarden en mooie natuur. Het is daar zo uitgestrekt dat je volgens de manege dagenlang kunt rijden zonder tweemaal hetzelfde pad te nemen. Ze hebben ritten voor alle niveau's. Ook is er een klein winkelcentrum op het park met souvenirwinkels en een restaurant, kleine supermarkt en nog wat winkeltjes. Je kunt er fietsen, bolderkarren enz huren en in de zomer zijn er allerlei wateractiviteiten aangezien er een groot meer is. Wat ook erg gaaf is dat is de jungle lodge een indoor nagemaakte jungle met echte planten, kinderen kunnen lekker rondklimmen en spelen al is het ook de moeite waard om gewoon lekker rond te lopen. In de jungle lodge is ook een restaurant, het is erbinnen lekker tropisch warm voor de planten. Ook hebben ze mini golf en organiseren ze heel veel activiteiten waar je aan mee kunt doen, door de mooie omgeving is wandelen of fietsen ook zeker de moeite waard. Ben er toen een week geweest en wou eigenlijk niet meer weg. :P Er is zoveel leuks te doen dat je eigenlijk tijd te kort komt wil zeker nog een keer terugkeren naar dat park. :D

http://www.centerparcs.nl/NL/NL/parken/ ... tAodyWgAyQ

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 14:05

Heijderbos vond ik 3x niks, of tenminste.. Het zwembad niet. Ik vind Kempervennen en Huttenheugte het mooiste tot nu toe.

_Bianca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 14:08

Eemhof vind ik de leukste, maar zeker niet de mooiste. Denk inderdaad de Huttenheugte het mooist! :)

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 14:12

Eemhof vond ik de mooiste!

Wij vertrekken binnenkort naar de Kempervennen, hebben al zo'n 6 centerparken gedaan denk ik.

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 16:08

Ga iig niet naar Limburgse Peel :')
Dat is het oudste park, en dat is te zien ook... Ze mogen de boel daar wel een keertje opknappen!

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 16:12

Heijderbos!
Ik ben een trotse ex-medewerker van CP en heb dus alle parken veelvuldig bezocht. Heijderbos is echt geweldig :-). Al was het paradepaardje toch wel de Eemhof... Ah, eigenlijk hebben alle parken wel wat, ik hou van CP!

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 21:36

Zelf ivm stage 5 maanden op de Eemhof 'gewoond'. Gaaf park.
Heijderbos vind ik zelf een prachtig park.

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 14:11

Ik ga ook voor het Heijderbos!
Alles heel mooi gemaakt, veel activiteiten en lekker eten. Het zwembad vind ik helemaal geweldig door o.a. de wildwaterbaan, glijbaan, golfbad en zwemmen met vissen. :j