Manchester

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spirit

Manchester

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-13 19:24

In september ga ik hopelijk een paar dagen naar een congres in Manchester Central, met een paar vriendinnen.

We zitten er aan te denken om voor of na het congres nog een dagje in Manchester zelf te besteden, maar we hebben eigenlijk geen idee wat daar allemaal te doen is? Zijn er nog bezienswaardigheden, musea, parken, leuke pubs, wat dan ook, waar we absoluut naar toe moeten? :D

En als jullie nog aanraders hebben wat betreft hostels (goedkoop is goed :D), dan zou ik ze graag horen! Een beetje in de buurt van Manchester Central zou mooi zijn.

Ben benieuwd. :D

Ibbel

Re: Manchester

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 20:15

Volgens mij is Manchester zelf echt 3x niks, maar ik zit er zelf op 21 maart, ook voor een meeting, dus dan kan ik meteen zien of mijn vooroordeel klopt :D

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 20:18

Manchester is wel leuk om te winkelen is mijn ervaring, er zijn gruwelijk veel winkels :) Verder vind ik Manchester eigenlijk best wel tegenvallen -O-

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-13 23:53

Daar was ik al een beetje bang voor! Had al gegoogled, maar kon niet echt iets duidelijks vinden.
Maar er moet vast wel iets te zien zijn!

Ibbel, als je iets leuks tegenkomt, geef je het dan door? :D

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 00:51

Ik ben van de meeste steden in noord-Engeland niet zo kapot eigenlijk :') allemaal een beetje sombere industriesteden. York is wel erg mooi :j

Maar ik ben heel vaak een dagje in Manchester geweest, maar nooit voor langere tijd, dus heb ook nooit de moeite gedaan echt bezienswaardigheden te vinden oid.

Airnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 00:59

tijd lang in leeds gewoond, dat is ook wel typisch, wij kwamen eigenlijk alleen maar in manchester als daar leuke concerten waren, vondt het niet bijster interessant.

York is leuk, maar ver weg. verder moet je het platte land op, dan want je hebt wel leuke hoeken daar in het noorden.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 01:03

Ja mijn ex woont in Burnley en studeert in York, dus ik kwam nogal eens in het noorden daar :+ Manchester kwamen we voornamelijk voor het kerstshoppen enzo, en soms eens gewoon een dagje zomaar omdat het kon.
Leeds ben ik nooit geweest, maar Liverpool dan weer wel, en Preston en Blackpool en York dus. York vond ik de enige mooie stad :j voel ik me wel thuis.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-13 01:20

Wij gaan ook maar voor één dagje daar rondlopen dan, als het goed is. De andere drie dagen is er de hele dag congres, misschien dat we dan nog wel 's avonds ergens wat gaan drinken ofzo, maar dat kan overal wel. :P

Een andere stad zit er denk ik niet in.

En anders misschien maar gewoon een dagje shoppen. :')

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 01:54

De Waterstones in Manchester is wel echt om te watertanden :')

Valeriej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 20:26

Als je echt leuk wil gaan shoppen in Manchester, is het Trafford Centre echt wel the place to be! :)

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 16:21

Ik ben in oktober één dagje geweest en ik vond het wel een hele leuke stad eigenlijk! :) Wel vooral om te winkelen en uit te gaan, verder is er inderdaad niet extreem veel te zien volgens mij.