Ladies week SkiAmadé

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dimple

Ladies week SkiAmadé

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-13 16:15

Gaat er toevallig nog iemand skien in de Ladiesweek in Ski Amadé?

(Flachau, Rohrmoos, Schladming etc)

De Ladiesweek is van 16 maart tot en met 22 maart of zoiets. Krijg je extra kortingen op verblijf en skipassen.

Zie voor meer info: http://www.skiamade.com/nl/vakantie_pla ... s/ladyweek

Wij kunnen helaas zelf pas vanaf dinsdag de 19e, maar dat mag de pret niet drukken. We verblijven in een schattig appartementje in Flachau.

Nog meer mensen die daar toevallig dan ook zijn? Kunnen we er nog een dolle aprés ski van maken :D

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:07

Jammerrrrrrr ik ben daar week 5 al geweest, maar heel veel plezier! Flachau is altijd dolle après ski, hoop voor je dat alle sneeuw wat er nu nog ligt, er dan nog steeds ligt!!!

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-13 11:47

Leuk om te horen dat het daar zo gezellig is. Daar hou ik van :D
Man en kids thuis dus helemaal leuk. *D

kuzznathalie

Re: Ladies week SkiAmadé

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 16:29

De Hofstadl en de Musistadl zijn echte aanraders, verder kun je op de pistes in het dal ook aardig après-skiën! Verder kun je bijna overal lekker eten, alleen is Flachau wel een van de duurdere dorpen. Voor ook heeeeeerlijk en wat goedkoper eten, kun je naar een dorpje verderop gaan, Wagrain :j Ook kun je van Flachau naar Wagrain skiën, in Wagrain heb je ook super après-ski!
Weet niet hoeveel dagen je gaat skiën? Maar ik raad aan om echt gebruik van je pas te maken en naar zoveel mogelijk dorpjes te skiën, is echt de moeite waard! Wij skiën altijd van dorp naar dorp (lees ook: hutje naar hutje, borrel hier borrel daar), om echt optimaal gebruik te maken van de (nogal dure) skipas!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 01:35

Flachau <3 kom er al meer dna 10 jaar hah!
Zit altid in t dorpje ernaast, Altenmarkt, maar skien altij in flachau. Lekker eten op de piste bijde LisaAlm, hebben (tenminste corig jaar) een iglo ijsbar haha ! Verder is t goed vertoeven bij de dampfkessel, en als e met de achterjet omhoog gaat, links naar beneden naar de starjet 2, die omhoog en dan halverwege :)) of helemaal via de route achterjet naar beneden(middelste baan), bijna onderin aan de rechterkant, de niederalm :j
Waar zitten jullie precies? Voor leuke souverniertjes ed zou ik aanraden om naar altenmarkt te gaan, hebben net wat meer winkeltjes! En er is inflachauwinkel, ookeen dorp vlakbij, een heel skipark, ook erg leuk om een x te doen!

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-13 17:04

Bedankt voor jullie tips, leuk! Ik ga het zeker onthouden.

We zijn al een aantal keren in Schladming geweest en Rohrmoos, dat vonden we ook erg leuk.

De skipas is inderdaad erg duur, 4 dagen 166 euro. Dus van vroeg tot laat skien en gaan met die banaan, totdat de benen zijn verzuurd :D

Nog leuke tentjes die jullie kunnen aanraden? Eten of borrelen?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 17:05

Schnitzelparadijs!! :))