Lloret de Mar 2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chantaliiejj

Lloret de Mar 2013

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-13 16:32

Hallo Bokkers :D,

Deze zomer zijn een vriendin van me en ik van plan ongeveer een weekje naar Lloret de Mar te gaan.
Nu wil ik dus van Bokkers weten die er al eerder zijn geweest hoe het daar is en wat de leukste plekker daar zijn.
Hoe zijn de hotels/appartementen daar en of het allemaal wel beetje te betalen is ?

Bedankt :D

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 21:38

Ik ben er een aantal jaren geleden geweest. Alleen wij waren toen net na het hoogseizoen, dus het was eigenlijk best rustig. Iig wel qua uitgaan enzo.

Wij zaten toen in Blau appartementen. Was ook dichtbij het strand, minuutje lopen. :j En er zit ook een supermarkt vlakbij. Alles zit er vlakbij eigenlijk. :D
Deze was dat (is niet de enige site waar ze opstaan trouwens): http://www.gogo.nl/spanje/costa_brava/l ... tAodcTAALQ

Ik weet eigenlijk niet zoveel namen meer van discotheken/kroegen etc. St. Trop weet ik nog, daar zijn we geweest.

Barcelona is ook in de buurt, dus daar kan je ook nog makkelijk een dagje heen!
Er is ook een waterpark in de buurt, Waterworld, zijn wij ook nog heen geweest. Was best leuk. :)

citroen

Re: Lloret de Mar 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 23:25

Ik ben er afgelopen jaar 1 dagje naar toe geweest, zat zelf met vriendinnen in Blanes! Maar heel eerlijk, ik vond Lloret helemaal niks! :+ Mij veel te groot en te druk! Toen we in de bus naar Lloret zaten kregen we een hele lijst met waarschuwingen mee!

Nee, geef mij maar Blanes! Stuk rustiger, gezelliger, knusser, alleen maar Nederlanders, goedkoper en je leerde iedereen makkelijk en snel kennen!

Maar als je echt van groot en drukte houd zou ik indd wel voor Lloret gaan!

Rijsa

Re: Lloret de Mar 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 23:37

Ik ben er vorig jaar geweest met 3 vriendinnen. We hebben ons echt heel erg vermaakt! Wij waren met beachmasters en zijn meerdere avonden met hun uitgegaan, dus veel mensen leren kennen. In de week dat wij er waren, was alles Nederlands erg gezellig dus. Ik zat in appartement Magnolia, hoekje om en we stonden in de hoofdstraat!
St. Trop is echt een aanrader! En verder Cafe Oranje het gezelligste nazit cafe die er was. ;)