Centerparcs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_helga_

Centerparcs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-13 13:30

Hallo *\o/*
Ik (19) en mijn vriend (22) gaan in juli een weekje naar centerparcs.
We gaan naar de eemhof in zeewolde. Lekker in een VIP-cottage.

Maar nu vroeg ik me af wat ik nu ongeveer per dag moet rekenen aan eten en drinken?
Smorgens krijgen we broodjes van hun.

Ik zat te denken aan z'n 30 euro per dag? Of is dat te weinig.

En wie is er wel is geweest? Heb er super veel zin in! :j

Groetjes Helga :)

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 13:43

Toevallig ben ik met mijn vriend 2week geleden naar Centerparks zandvoort geweest.
We hadden ook een VIP cottage, 4persoons.
Kregen ook elke morgen verse broodjes en een krant.

Wij hadden zelf al wat boodschappen, drinken en lekkers mee genomen.
De laatste boodschappen hebben we gewoon bij de supermarkt in zandvoort gehaald.
In het park zelf is alles toch wel stuk duurder en kun je niet alles krijgen.
Heb 2x gekookt en we zijn 2x uit eten geweest. Beide keren ongeveer 60 euro kwijt.

Je kunt het wat dat betreft dus zo duur maken als je zelf wilt :)

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 13:44

Ik denk dat je het zo duur kunt maken als je zelf wilt. Als je elke dag uitgebreid gaat lunchen en eten, is het wel wat weinig. Maar alle faciliteiten zijn in het huisje aanwezig om zelf te koken en dan is het uiteraard een stuk goedkoper.

In de Eemhof ben ik wel eens geweest, maar dat is onderhand al een jaar of 15 geleden. Inmiddels is het wel veranderd.

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 13:46

_helga_ schreef:
Hallo *\o/*
Ik (19) en mijn vriend (22) gaan in juli een weekje naar centerparcs.
We gaan naar de eemhof in zeewolde. Lekker in een VIP-cottage.

Maar nu vroeg ik me af wat ik nu ongeveer per dag moet rekenen aan eten en drinken?
Smorgens krijgen we broodjes van hun.

Ik zat te denken aan z'n 30 euro per dag? Of is dat te weinig.

En wie is er wel is geweest? Heb er super veel zin in! :j

Groetjes Helga :)

Leuk park.. ben er voor de brand en na de brand geweest :') Centerparcs is stiekem best duur, dus het zal net gaan. Het ligt er ook aan hoe vaak je uit wilt gaan eten op het park en of je eigen boodschappen meeneemt, zoals een echte hollander dat doet :=

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 13:47

Ik ben er 2 jaar terug geweest, wat mij betreft het prachtigste park van Centerparcs :D
Wij hebben ongeveer €300 per koppel uitgegeven aan eten/drinken/uitstapjes.

Wij gaan vlak voor we naar Centerparcs gaan de dichtsbijzinde AH binnen :+
(en ik ben een echte Belg :') )

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 17:45

Wij gaan regelmatig met een groep van 8 personen (studenten) een weekendje naar centerparcs, koken dan meestal 1 dag zelf, 1 dag doen we daar een bowling+etenarrangement (25 euro voor onbeperkt spareribs en onbeperkt drinken, 2 uur lang) en 1 dag laten we de pizzeria meestal bezorgen, die komt tot aan het huisje :D Voor boodschappen zijn wij dan meestal max 10 euro pp kwijt. Dat is dus ontbijt/lunch, drank en lekkers.

Wij nemen meestal wel de basisdingen mee, zoals peper, zout, olie, thee en dat soort dingen :)

Het park waar wij heen gaan heeft een spar of plus ofzo op het park zitten, die nog best goed te betalen is. Daar halen wij alles.

Appeltje00

Re: Centerparcs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 21:29

Van augustus tot november heb ik er stage gelopen in de horeca! En heb dan ook op het park gewoond dus kan vrij veel vragen beantwoorden.
Wat voor soort eten denk je aan? Je hebt verschillende restaurants. Je hebt een buffet restaurant dit zit geloof ik rond de €25,00 p.p excl drankjes, hier zijn de ontbijten die je gaat doen waarschijnlijk ook! Echt een super goed ontbijt.
Dan heb je nog een pizza/pasta restaurant, dat is een ala carte restaurant. De prijzen varieren wat je neemt.
De snackhoek is er ook voor frietjes enzo. En nog een action factory waar je pizza/bittergarnituur/frietjes kan eten tegen een redelijke prijs.

Misschien is het ook een idee om naar het dorp Nijkerk of Zeewolde te gaan als je een keer wat anders wil!

Veel plezier op je vakantie