Hallo allemaal 1 maart gaan mijn vriend en ik een weekend weg naar de hutteheugte Hebben jullie nog leuke ideeen over dingen die erg leuk zijn om daar in de buurt te gaan doen.
Sushi in combinatie met een avondje bios bij suwa en utopolis! Heerlijke sushi tent all you can eat voor 22,50 en volgens mij zijn er arrangementen met de bios aangezien ze in het zelfde gebouw zitten!
Esther43
Geplaatst: 18-02-13 16:30
De dierentuin natuurlijk je kunt ook naar indoor plopsa maar dat is natuurlijk een beetje lame uhhmm... je kunt naar de biscoop (utopolis) en uhm.. verder is er weinig te beleven helaas.
De Huttenheugte is ook vlakbij Coevorden. Tijdens ons weekendje Coevorden hebben we gegeten bij de Heeren van Coevorden. Erg lekker en helemaal niet zo duur.
Markant in Emmen. Gezellig en helemaal niet duur! de Ar in Westerbork. Oude museumboerderij. Heel sfeervol. Op etentjeveilen.nl kun j voor weinig geld een 2pers. arrangement krijgen. Railroad in nieuw Amsterdam. Steakhouse in Amerikaanse stijl.
Qua attracties ben je net een maand te vroeg. Veenpark, orvelte etc gaat allemaal op 1 april open. Misschien is attractiepark slagharen leuk genoeg?