Waar een goede en betaalbare all-inclusive vakantie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EvelynZ

Waar een goede en betaalbare all-inclusive vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-13 14:03

Mijn vriend en ik willen graag binnen Europa naar een warm, maar ook mooi land waar genoeg te beleven is.
We zijn al een in Turkije en Rhodos geweest, was erg leuk maar de verschillen in het all-inclusive hebben we dus wel gezien.
Turkije was voor dezelfde prijs veel luxer dan ons hotel op Rhodos, al snap dat dat natuurlijk ook per hotel kan verschillen;)

Nu willen we graag in juli naar Malta of de Canarische Eilanden. Wie heeft ervaring met all inclusive in een van deze landen of heb je andere tips?

countrygirl

Re: Waar een goede en betaalbare all-inclusive vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 14:07

Zuid/westkust van Portugal iets voor je? Kijk maar op de website in m'n onderschrift.
Voldoet wel aan jullie eisen. Je kunt hier overal heel goedkoop en gezellig uit eten gaan... dus je hoeft niet perse te koken op je vakantie... Kijk maar eventjes!

EvelynZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-13 14:14

Dat ziet er wel leuk uit! Maar krijg een beetje de indruk dat het wat in een rustiger gebied ligt.. wat afgelegen misschien..?
Vind ik opzich niet erg, maar mijn vriend (en ik zelf eigenlijk ook) willen graag een wat toeristischer gebied waar je nog
eens een ander Nederlands stel tegen kunt komen om daar wat mee op te trekken..

countrygirl

Re: Waar een goede en betaalbare all-inclusive vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 16:40

Wij wonen idd. heel erg rustig. Het dichtstbijzijnste dorp is 12 km. Een stad zoals Grändola is 15 km.
Dus je bent er zo.
Deze omgeving is niet zo toeristisch, maar heeft wel heel veel te bieden en ligt lekker centraal om van hieruit van alles en nog wat te ondernemen. B.v. een stad als Lissabon, daar ben je met uur rijden, en file's kennen ze hier niet.