Tips sportief uitje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Straww_

Tips sportief uitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-13 22:54

Hoihoi!

Een vriend van mij is aankomende donderdag jarig en ik heb beloofd om een dagje uit te verzinnen. Nu is hij nogal sportief aangelegd en gaat hij graag op avontuur, dus zoek ik iets in die richting. Zelf ben ik totaal het tegenovergestelde en ik heb hoogtevrees, maar het moet dan maar :') We wonen in Noord-Holland (Haarlem), dus plekken als Friesland en Limburg zijn misschien wat ver weg.. We hebben wel OV overigens.

Kunnen jullie mij helpen iets leuks te verzinnen? Ik heb al gegoogled, maar dan kom ik bij van die standaard dagjes weg uit en vaak zijn het groepsarrangementen...

Barst los, zou ik zeggen! :):)

eelkie

Re: Tips sportief uitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 22:57

Ik weet niet of het al open is maar Fun Forest in het Amsterdamse Bos is super leuk. Klimmen enzo en tokkelen en beetje grenzen verleggen.
Verder ben ik ook laatst wezen Blokarten op de strand van IJmuiden toevallig als date dus we waren gewoon met zijn tweetjes!
Dat was het even wat niet zo standaard is.

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-13 23:47

Fun Forest klinkt goed! Ik ga er even naar kijken. Tsja, blokarten... Denk niet dat ik het durf :')

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-13 00:18

Helaas! Fun Forest is pas 29 maart weer open... :( Het klinkt geweldig gaaf, misschien iets voor de volgende keer.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 11:01

Blokarten is niet heel eng hoor. Ik heb het een keer met mijn werk gedaan en toen waaide het echt heeeeel hard, maar je kan het tempo zelf aanpassen door het aantrekken van het zeil.
Wij hebben het gedaan in Wijk aan Zee. Leuke plek, met leuke strandtenten. Ik heb alleen geen idee of er uberhaupt wat staat in de winter en of je wel kan blokarten nu.