Kamperen in Eifel gebied Duitsland - ervaringen en tips?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Kamperen in Eifel gebied Duitsland - ervaringen en tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-13 11:02

Ja dit jaar zijn we van plan het helemaal anders te doen. Geen luxe all-in 4 sterren locatie op een zonnige locatie, neeeeee :n , we gaan kamperen. We hebben ons oog laten vallen op het Eifel gebied. De reden: Redelijk goed weer, net te ver rijden (we hebben niet zo veel tijd deze vakantie) en de omgeving is gewoon mooi. Ik ben er al eens eerder geweest, maar zat toen op een appartement.

Goed we hebben hebben al gekeken wat we dan willen en het liefst gaan we dan in een sta-caravan. Voordeel is dat je je eigen sanitair hebt en je dus niet in de rij hoeft als je naar de wc wilt of als je wilt douchen. Redelijk luxe kamperen dus.

Maar nu!! Alle sites heb ik afgezocht en we hebben wel iets gevonden, maar toch blijft de twijfel. Kunnen we niet beter toch in een apartement, een tent is veel goedkoper, maar ja dan heb je geen eigen sanitair.
Kortom we weten het niet (zoals bijna elk jaar ^) )

Dus kom maar op met de tips en ervaringen. We hebben ze hard nodig want het wordt ondertussen weleens tijd om te gaan boeken :+

Meliaforever

Re: Kamperen in Eifel gebied Duitsland - ervaringen en tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 15:23

Ik ben vorig jaar op een camping geweest in de Eifel van Landal Greenparks. Het park heet Wirfftal.
Je hebt daar ook stacaravans. Wij stonden er met de caravan, net voor het hoogseizoen (goedkoper) en wij hadden het sanitair bijna voor onszelf. :')

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-13 16:33

Bij vacansoleil heet ie Warsberg, maar volgens mij is het dezelfde.......

Die staat ook als nummer 1 op ons lijstje hoor.
We denken dat we dan toch voor een ingerichte tent gaan. Het lijkt ons toch wel leuk om het eens een keer helemaal anders te doen en het scheelt bijna 400 euro voor de hele periode. Daar kun je toch ook een hoop andere leuke dingen mee doen tijdens de vakantie.......

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-13 16:35

Oh nee ik zie dat het toch een andere is.........
Ga ik die ook nog even bekijken