Hoe is Italië, Toscane eigenlijk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Apple_

Hoe is Italië, Toscane eigenlijk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 15:20

Hoi Bokkers!

Nou, wij hebben onze vakantie geboekt naar Italië, Toscane. Nou ben ik nog nooit in Italië geweest dus ik ben wel benieuwd wat er te doen valt en wat er zo leuk is.

Om het huis vermaak ik me wel want er zit een zwembad bij het huis, hihi.

Maar zijn daar nog echt dingen of plaatsen die je echt niet kan missen? En hoe is de zee daar, warm?

Alvast bedankt!

Jolet

Re: Hoe is Italië, Toscane eigenlijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 15:30

Ligt er waar je natuurlijk zit :) Italië vind ik persoonlijk echt vakantieland nr. 1 met Toscane toch wel als mooiste stukje :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 12:32

Leuk! Mooi gebied, leuk land, héérlijk eten, goede wijn... <3 Ik zou Pisa en Florence bezoeken en Siena, Lucca en andere mooie oude kleine dorpjes zeker ook niet overslaan :) Ik ben zelf maar een weekje in Toscane geweest en heb toen geen mooi strand kunnen ontdekken, maar er zijn vast wel mooie plekjes. De temperatuur van de zee hangt ervan af wanneer je gaat - in het voorjaar is de zee op z'n koudst, in de zomer is het wel lekker. :)

Shiirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 12:37

Ik ben er 2 jaar geleden geweest echt een onwijs mooi gebied!!
Sienna is idd erg mooi! Wij hebben daar toen ook een rit gemaakt echt onbeschrijfelijk.
We zijn toen vooral wat dorpjes in gegaan om de sfeer op snuiven. Echt een onwijs mooi gebied.

xxLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 16:15

Superleuk! Ik ben er met werkweek geweest in september, hier een filmpje http://www.youtube.com/watch?v=Y6cAyd2U8zM

Ik ben onder andere naar Lucca, Pisa, Sienna, Florence en San Gimignano (ofzo?) geweest. Op de terugweg zijn we ook nog naar Verona geweest (de stad van Romeo & Juliet), maar ik heb geen idee of Verona ook nog bij Toscane hoort? Zou eigenlijk niet eens precies weten waar Verona ligt.. =$
Het is echt superleuk, maar je moet wel van lang in de auto zitten houden want alle steden liggen vaak wel op een uur van elkaar rijden.
In Florence kun je de Dom beklimmen, is erg leuk!