Maar de vragen blijven ook, want zij heeft het in 2 fases gelopen, maar het liefst zou ik het in 1 keer doen. Maar is dat wel te doen? Hoeveel kilometer kan ik op een dag lopen? Ik ben geen geoefend wandelaar, al hou ik een wandeling in het bos met de hond van 2 uur met gemak uit. Maar echt een hele dag onderweg, ik zou het niet weten, nog nooit gedaan. Hoe doe je het met kleren, je kan niet voor een maand kleding meenemen en hier in Nederland met dat wisselvallige weer moet je ook nog eens allemaal verschillende kledingstukken meenemen. Überhaupt bagage, hoeveel kilo kan ik dragen zonder last van me lichaam te krijgen? Overnachten, iedere keer in een B&B wordt een dure bedoeling dus het is de bedoeling om te gaan kamperen. Vroeger veel gedaan en vind het ook echt leuk! Maar dan moet ik wel even een nieuwe tent aanschaffen want degene die ik nu heb kan ik niet op me rug meenemen.
Ook nieuwe slaapzak en matje die lichtgewicht zijn. Zeg maar gerust dat ik een hele backpack-outfit nodig ga zijn. Maar wat behoort daar allemaal toe, wat moet ik echt niet vergeten? Tevens heb ik niet echt mensen die mee willen/kunnen, opzich lijkt het mij geen probleem om het in mijn eentje te doen, vind het wel altijd wel lekker om in me eentje op pad te gaan. Maar als vrouw van 22 jaar, is dat wel veilig, denk ik dan weer.
Zoals jullie kunnen lezen, een heleboel vragen. Ik dacht dat er vast wel bokkers zijn die het Pieterpad gelopen hebben en die hun ervaringen met mij willen delen en misschien wat antwoorden op mijn vragen kunnen geven. 
Ik ben wel echt van plan deze zomer dus een wandelvakantie te ondernemen, het moet alleen nog blijken of ik in 1 keer het pieterpad ga lopen of dat ik het toch echt in etappes/delen moet gaan doen. Maar dat ik het wil gaan doen staat wel echt vast en ik heb ook besloten meer te oefenen met wandelen zodat me benen alvast kunnen wennen aan het vele lopen.
(Niet dat ik nu iedere dag op me luie kont zit, ik loop best veel maar vaak toch met tussenpauze's.) Dus komt u maar met uw ervaringen, antwoorden en adviezen.
Of de bus naar Noordlaren en dan via Appèlbergen terug naar huis.