Hoi,
Voor school (ik studeer Marketing en Communicatie) zit ik nu vanaf gisteren voor 4 maanden in Malta. Ik ga hier stage lopen bij Jugs Malta en naar school bij de ESE.
Ik wil graag weten of jullie nog dingen hebben waar ik heen moet of wat een leuk restaurant is. Misschien vinden jullie het leuk om een beetje mee te krijgen wat ik allemaal mee maak.
Mijn eerste dag:
Nou we zijn in Belmonte. Komen we bij die receptie, hebben we aparte appartmenten. Dus wij al, doen we niet enzo. Gaan ze maandag regelen, prima. Komen we in mijn appartrement, stinkt als een rattenhol. Dus we denken nou, even naar me slaapkamer dan, miscchien is dat beter. Ligt er een meisje in bed, airco op 30 graden en nog erger stinken. Dus wij naar de receptie, kon niks voor ons doen. Jurriaan z'n appartement net zo erg, dus wij net zo lang lopen dwingen tot dat jur op mijn kamer mocht komen slapen, samen met dat meisje. Is toch wat minder erg. Uiteindelijk, super behulpzame mensen, meisje was gewoon ziek voelt zich nu al beter. Dus uiteindelijk wel opgelucht. Een van die jongens heeft ons van alles laten zien, supermarkt enzo. Zijn gelijk even uiteten geweest, hadden we wel verdiend:) Zometeen lekker douchen en slapen, morgen even verder kijken!