4 maanden Malta

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stefannnnie

4 maanden Malta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 17:53

Hoi,

Voor school (ik studeer Marketing en Communicatie) zit ik nu vanaf gisteren voor 4 maanden in Malta. Ik ga hier stage lopen bij Jugs Malta en naar school bij de ESE.
Ik wil graag weten of jullie nog dingen hebben waar ik heen moet of wat een leuk restaurant is. Misschien vinden jullie het leuk om een beetje mee te krijgen wat ik allemaal mee maak.

Mijn eerste dag:

Nou we zijn in Belmonte. Komen we bij die receptie, hebben we aparte appartmenten. Dus wij al, doen we niet enzo. Gaan ze maandag regelen, prima. Komen we in mijn appartrement, stinkt als een rattenhol. Dus we denken nou, even naar me slaapkamer dan, miscchien is dat beter. Ligt er een meisje in bed, airco op 30 graden en nog erger stinken. Dus wij naar de receptie, kon niks voor ons doen. Jurriaan z'n appartement net zo erg, dus wij net zo lang lopen dwingen tot dat jur op mijn kamer mocht komen slapen, samen met dat meisje. Is toch wat minder erg. Uiteindelijk, super behulpzame mensen, meisje was gewoon ziek voelt zich nu al beter. Dus uiteindelijk wel opgelucht. Een van die jongens heeft ons van alles laten zien, supermarkt enzo. Zijn gelijk even uiteten geweest, hadden we wel verdiend:) Zometeen lekker douchen en slapen, morgen even verder kijken!

Spritz

Re: 4 maanden Malta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 19:41

Wat leuk dat hebt gekozen voor een stage in het buitenland! Ik heb dezelfde opleiding gevolgd en 2 klasgenoten zijn toen ook naar Malta geweest. Erg goed bevallen, ze zijn van de zomer zelfs weer terug gegaan naar Malta.
Het waren geen meiden waar ik veel mee omging dus ik kan je er niet veel over vertellen maar wil hun namen wel via PB geven, kun je ze een berichtje op facebook sturen oid. :) Wens je verder een hele leuke tijd op Malta en geniet ervan!

Stefannnnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 22:25

haha dankje :) ja tot nu toe is het super, multicultureel ook:) Hopen dat we stage net zo super is !

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 22:29

O, lekker, 4 maanden op Malta. Ben er meerdere keren op vakantie geweest en vond het erg overzichtelijk. Lekker klein en handig, overal heen met de bus en bijna iedereen spreekt ook Engels.
Wij zaten dan in Sliema of St. Julians en daar is genoeg te doen. Overdag iets bezoeken of op de rotsen een beetje zonnen en lezen en s avonds lekker over de boulevard lopen.

Stefannnnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 22:39

Heerlijk! ja, ik zit ook in St. Julians inderdaad alles dichtbij. Strand, bank en supermarkt 3 minuten lopen:) Het is hier alleen te koud nog om op het strand te liggen, volgende maand pas :(

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 23:59

STW > BEU

Wegens behoorlijke "reis" inhoud :)

Klinkt trouwens heerlijk, 4 maanden Malta! Heel veel plezier :)