Ik wil op ruitervakantie naar de Country Rose Ranch in Tsjechië. Hier heb ik bokt allemaal fijne verhalen over gelezen.

Datum staat voor mij al vast: zondag 26 mei t/m zaterdag 1 juni. Dan is het daar ook lekker weer

Het is een western ranch! Je bent er zeven dagen, waarvan je vier dagen gaat paardrijden (ongeveer 3 uur per dag) en één dag op excursie gaat in de omgeving. Daarnaast is er altijd nog de mogelijkheid om westernles te volgen.
Leuk detail: er is een zwembad, sauna en hot-tub aanwezig, dus je kunt ook nog lekker relaxen

De prijs is all-in (paardrijden, slapen, eten, drinken, lokale alcoholische dranken) 12.000 kronen (ongeveer 470 euro). Als je alleen op de kamer wilt slapen komt er een toeslag bij van 200 kronen per nacht (ongeveer 50 euro voor deze reis).
Vliegen kan goedkoop met Transavia (vanaf Rotterdam op vrijdag en zondag), Easyjet (vanaf Amsterdam elke dag) of Wizz-air (vanaf Eindhoven naar Brno op maandag en vrijdag). Denk aan 100-150 euro retour inclusief bagage. Daarna kun je met openbaar vervoer voor ongeveer 10 euro vlakbij de ranch komen, waar de eigenaren je zullen ophalen.
Kortom: voor ongeveer 650 euro heb je een complete ruitervakantie inclusief vlucht, paardrijden, overnachtingen, eten en drinken

Wie zou het leuk vinden om met mij mee te gaan?
Je hoeft niet perse bij mij op de kamer te slapen (kostenbesparend), maar ik zou het leuk vinden als er dezelfde week ook mensen zijn met wie je naast het paardrijden kunt optrekken. Dit oproepje is dus niet alleen voor single reizigers, maar ook voor mensen die al een reisgenoot hebben en open staan voor gezelligheid met andere mensen op reis (klinkt dubbelzinnig, maar zo bedoel ik het natuurlijk niet

Er is eventueel de mogelijkheid om vanaf de luchthaven in Praag een auto te huren, zodat je met de auto naar de ranch kunt rijden en vrij bent op de ranch om wat van de omgeving te zien. Hier sta ik ook voor open (om de auto te delen). Je bent dan wel ongeveer 100 euro extra kwijt (in geval van 2 personen totaal).
In mijn profiel staat informatie over wie ik ben (leuke meid van 27