Ik zit op dit moment in het 1e jaar van de lerarenopleiding Engels. Het is de bedoeling dat we volgend schooljaar zo'n 2,5 maand op ''stage'' gaan in een Engelstalig land. Nu hoeft dat niet zo letterlijk te worden genomen, want het gaat er vooral om dat je 2,5 maand in zo'n land verblijft en je veel begeeft onder de natives. Ik zat dus te denken aan een rondreis door de UK.
Maarrr.. daar komt nogal wat bij kijken

Het is namelijk zo dat ik met minimaal 1, maximaal 4 klasgenootjes wil reizen. Ik zit erover te denken om gewoon een busje of camper te huren voor 2,5 maand, waar we dus ook in kunnen slapen.
Òf we kunnen een gewone auto huren, wat dagjeswerk doen bij mensen (op boerderijen e.d.) in ruil voor eten en een nachtje slapen.
De dagen dat we geen werk kunnen vinden of aan het reizen zijn zouden we dan in hostels of bed & breakfasts moeten slapen.
Ik weet helemaal niet of dit haalbaar is. Ik ben dan ook hard op zoek naar verhalen van mensen die iets dergelijks gedaan hebben, maar op Google krijg ik vooral reisbureaus die me reizen willen aansmeren

Heeft iemand hier ervaring mee, en misschien nog goede tips om bijvoorbeeld de kosten zo laag mogelijk te houden?
Groetjes, [***]