Zoals de titel al doet vermoeden....waar ga je heen komend jaar en waarom?
Ik begin dit jaar eind maart met 9 dagen Bonaire, in september/eind augustus wil ik nog een weekje Alanya(Turkije) doen en....als kers op de taart dit jaar ga ik in november 4 dagen naar Marrakesh!
Bonaire en Marrakesh reis ik alleen, Turkije ga ik samen met een vriendin heen.
Ben benieuwd naar jullie vakantieplannen,het hoe en waarom en met wie je gaat!
DaanCats
Geplaatst: 02-02-13 13:42
Helemaal niet op vakantie aanstaande zomer.. Als het goed is mag ik half juli gezellig gaan bevallen! En geloof me tegen die tijd ishet natuurlijk 30 graden en lig ik te puffen!
In september willen we dan een weekje naar centerparcs met de uk!
Wij gaan weer 3 weken naar Spanje! Naar een klein dorpje Falset, ligt op anderhalf uur rijden van Barcelona en 20 minuten van de kust En ik ga een paar weken naar een camping in Drenthe om te helpen met de paarden en kinderen in ruil voor verblijf
QuintySnoepy
Geplaatst: 02-02-13 13:51
Ik ga in de voorjaars/ Carnavals vakantie ga ik gewoon ergens in nederland op vakantie. In de zomer vankantie gaan wij naar Duitsland dan rijden wij door naar Italie. IK ben ook eender naar Turkije geweest in Alanya het is leuk daar je kunt verschillende dingen doen. alleen een nadeel het dichtste vliegveld ligt er 2 uur rijden van af. het vliegveld lligt trouwens in antalya
16 februari gaan we een weekje skiën in Tirol. En van de zomer (eerste week van augustus) met zeven vriendinnen een weekje Sunny Beach, Bulgarije. Het worden twee feestvakanties, maar daar zijn we jong voor en ik heb er onwijs veel zin in! Misschien ga ik de maanden juli en augustus ook nog werken in de horeca in Spanje, maar dat is nog niet zeker.
1234
Geplaatst: 02-02-13 14:20
2,5 maand stage in curacao, daarna 1 week curacao op vakantie en dan 2 weken suriname (3 weken met mn ouders) Dus eigenlijk 3,5 maand 'vakantie'
Van de zomer 10 dagen Frankrijk en van t voorjaar waarschijnlijk met n vriendin en n vriend n vakantietje naar de zon, wss Griekenland, Marokko of de Canarische eilanden
Eind juni een week camperen met honderd golf 1 cabrio vriendjes in Duitsland. En in september 2 weken met de golf 4 cabrio naar Kroatie.
Achterom
Geplaatst: 12-02-13 11:47
Eind maart/begin april een weekje Madeira, september/oktober Argentinie. Dit beide met mijn man. Verder waarschijnlijk nog een week naar Oostenrijk met mijn moeder en zus
Eind juni kom ik weer naar Nederland dus dat is eerst al weer ff wennen. Dan 16 juli ga ik met m'n moeder en broer een week naar Turkije, even lekker ontspannen Verder (nog) geen plannen, maar vind het ook wel even lekker om een paar weken thuis te zijn van de zomer in Nederland.
Ik ga 20dagen naar Bali met mijn zusje en ouders. Mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd, dus vandaar. Zal wel even wennen zijn aangezien ik al n aantal jaar niet meer met ze op vakantie ga
Voor de zomervakantie nog geen plannen. Vriendinnetje gaat een half jaar vrijwilligerswerk doen in Gambia en die ga ik in december of januari wel opzoeken