Foto-locatie gezocht voor gezinsfoto's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

Foto-locatie gezocht voor gezinsfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-13 22:01

Ik ben op zoek naar een mooie locatie om foto's te laten maken (gewoon door familie die meer van camera's weet dan wij. niks professioneels dus) van ons gezin. We willen graag iets met natuur, zoals bos of heide, maar het allermooiste zou ik bomen vol bloesem vinden. Ik woon zelf op de veluwe maar kom er niet vaak, vandaar dus dat ik geen idee heb waar nou de mooie plekjes zijn. Omdat ik zelf geen idee heb waar ik dan moet wezen hoop ik op hulp van jullie :j

We wonen in Apeldoorn, en we willen er best voor reizen, maar de andere kant van het land gaat hem niet worden :')

We zoeken iets speciaals/moois, omdat we (als kinderen) het cadeau geven ter ere van mn ouders hun 35 jarig huwelijk, en we graag een mooie tastbare herinnering willen geven omdat zij beide net het gevecht tegen kanker hebben gewonnen.

Mocht je iets weten, dan hoor ik het graag!

madeliefw

Re: Foto-locatie gezocht voor gezinsfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 23:12

De kroondomeinen naast paleis t Loo? Als je de auto parkeert op de parkeerplaats van t Loo en dan daar links het bos inloopt, moet je wel voor betalen, heb je een heel mooi stuk bos. Of anders de zandverstuiving in kootwijk?

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-13 12:46

Dank je wel!

Zandverstuiving kootwijk al ik al bedacht, maar dat is niet mn nummer 1 locatie.

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 16:28

Sonsbeekpark in Arnhem is erg gaaf, met een prachtige waterval met veel rosten. Bovenop de waterval kan geposteerd worden, er kan "achter het water" worden gelopen en ervoor kan natuurlijk ook :) Verder een prachtig bos, tuinen en een meer met zwanen.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-13 18:04

EquiPhoto schreef:
Sonsbeekpark in Arnhem is erg gaaf, met een prachtige waterval met veel rosten. Bovenop de waterval kan geposteerd worden, er kan "achter het water" worden gelopen en ervoor kan natuurlijk ook :) Verder een prachtig bos, tuinen en een meer met zwanen.

Dank je wel voor de tip!
Ik ga eens google er op los gooien voor een indruk :j

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:08

Ik zou gewoon in de buurt opzoek gaan naar een leuke locatie. Lekker in een weiland of bos, of juist in de stad!
Het gaat tenslotte vooral over de personen op de foto en niet de achtergrond :)
Mocht je nu echt bloesems willen (maar dan moet je nog even wachten) kun je richting de Betuwe.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-13 18:15

Yucca schreef:
Ik zou gewoon in de buurt opzoek gaan naar een leuke locatie. Lekker in een weiland of bos, of juist in de stad!
Het gaat tenslotte vooral over de personen op de foto en niet de achtergrond :)
Mocht je nu echt bloesems willen (maar dan moet je nog even wachten) kun je richting de Betuwe.

Ja daar heb ik dan een andere mening over :)
Ik vind een achtergrond juist heel belangrijk.
En de stad vind ik helemaal niks om foto's te maken, weiland en bos stikt het hier van en daarom zoeken we wat anders.

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:22

't koepeltje van Staring in Lochem is een erg mooie plek om foto's te maken. Is een wit theekoepeltje waar je na ongeveer een km lopen langs de Berkel met een voetveer oversteekt. Ook ligt er iets terug een sluisje waar je ook erg leuke dingen mee kunt doen. Is een erg gave plek met heel veel mogelijkheden.

Edit: hij wordt ook vaak de Staringkoepel genoemd. Is met zoeken ook makkelijk om te weten.
Laatst bijgewerkt door fjordnina op 02-02-13 18:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-13 18:26

Dank je wel, die ga ik ook eens even via google bekijken :j