Ik kom er vaak wel uit, maar van Italië heb ik geen kaas gegeten. We gaan met de family een week naar het Gardameer en gaan daarna allemaal ons eigen weg. Mijn vriend en ik willen er nog 1-2 weken aan vast plakken. We zijn allebei nog nooit in Italië geweest. Waar moeten we heen? We zitten te denken aan Toscane. Dit omdat we niet nog een hele dag in de auto willen zitten naar ons tweede vakantieplekje (we moeten immers ook nog terug

De eisen:
- strand! En daar zit gelijk het probleem. Want ik schrik van alle recensies. Privéstranden? 130 euro voor 1 dag?? Ik wil gewoon het strand op kunnen lopen en mijn handdoekje neerplanten of desnoods een bedje huren. Maar niet voor 130 euro!
- Appartement of camping (geen tent, dus stacaravan of huisje)
- In een leuke omgeving (in de avond ergens wat kunnen eten en drinken)
We zijn geen stappers, maar vinden het wel leuk om een keer een avondje ergens een dansje te doen. Zeker geen zuipvakantie. Gewoon lekker uitrusten, wat uitstapjes maken, gezellig uit eten en bakken op het strand/aan het zwembad.
Dus bokkers! Help! Wie heeft er ervaring, want wij weten niet waar we moeten beginnen met zoeken haha. Een reisbureau bezoeken gaan we ook zeker doen, maar ervaringen uit eerste hand zijn altijd fijner en beter.
Een budget hebben we niet echt. Maar we gaan geen 1500 uitgeven per persoon. Het moet te doen zijn voor rond de 700 euro denk ik? En dat is dan per persoon