Afgelopen zomer ben ik voor het eerst van mijn leven op Texel geweest. Ik was sowieso nog nooit op een waddeneiland geweest.
We waren aan het kamperen in Noord Holland, niet zo ver van Den Helder en toen wilde ik wel eens bij de boot naar Texel kijken.
Ik dacht dat de reis heel duur was, maar dat bleek erg mee te vallen en dus besloten we (onderweg naar de boot

Omdat het zo onverwachts was had ik mijn camera niet meegenomen, ik fotografeer met een spiegelreflex en mijn spullen vullen een hele rugzak dus dat is best wat gesleep, ik verwachtte die dag hem niet nodig te hebben en had hem dus 'thuis' gelaten.
Ik vond het super op Texel, en vond het érg jammer dat ik mijn camera niet meegenomen had. Daarom besloten we twee dagen later nóg een keer te gaan, wat natuurlijk helemaal geen straf was.
Wat ik nooit verwacht had is wel gebeurd, ik ben een beetje verliefd geworden op het eiland Texel. Ik kan dan ook niet wachten om weer terug te gaan en wil dit jaar heel graag een weekje er naar toe. En misschien voor die tijd nog wel een keer een dagje, al is het van hier uit best een eind rijden om er te komen.
Nog meer mensen gek op Texel? Leuke Texel ervaringen en verhalen? Iemand tips over wat ik daar echt niet mag missen bijvoorbeeld? Ik weet dat het ook een populair eiland is voor feestende jongeren, maar dat is niet wat ik er zoek

Ik had trouwens op de boot een geweldige sleutelhanger van een wollig schaapje gekocht, die hing aan mijn tas, maar die ben ik laatst verloren. Daar ben ik best verdrietig om, want het was zo'n gezellig aandenken aan Texel. Nu had ik op internet zo'n zelfde schaap als boekenlegger gezien, dus ik die besteld, krijg ik na een paar dagen te horen dat ie niet meer leverbaar is!! Dus ik baal, hopelijk zijn ze nog te koop tegen de tijd dat we weer met de boot gaan